Start SNS campagne Jongerenrekening

 Start SNS campagne Jongerenrekening
  • Bureaus
  • 4 jul 2018 @ 17:07
  • 19462 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Campagnes

SNS heeft een nu een betaalrekening voor jongeren met extra’s. De campagne is nu ook op TV te zien.

Alfred ontwikkelde rond TN’er (Typische Nederlander) Bart en zijn dochter een Through the Line campagne voor online, TV, radio en POS om deze features in de spotlights te zetten. Slim getarget, met specifieke uitingen voor ouders en kinderen, in boodschap en vorm. Voor de jongeren is er een online videoclip die laat zien wat je allemaal met 20 euro cash kunt doen, terwijl ondertussen vader Bart op de hak genomen wordt. De clip wordt zowel online als op televisie ingezet.
 

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel

Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande

Strategie: Gabriël Snuverink

Account: Danielle Boskemper, Joost van der Pol

Regisseur: Kevin Boitelle

Muziek: Dixak

Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken