Markteffect breidt uit met nieuw label Sherloq

- Bureaus
- 5 dec 2018 @ 12:02
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MarketingStrategieOnderzoek
- 5 dec 2018 @ 12:02
- Jeroen Mirck
Markteffect heeft een nieuwe tak opgericht binnen de eigen researchgroep: Sherloq. Met dit label wil het bedrijf een nieuwe stap zetten in het vergroten van zijn groei en marktaandeel.
Bij Sherloq is Hans de Jong aangesteld als algemeen directeur. Hij maakt de overstap van de DVJ Research Group en zal zich binnen het bedrijf gaan richten op de operationele aansturing.
Sherloq richt zich met haar dienstverlening op online marktonderzoek, via enerzijds een flexibele ondersteuning richting opdrachtgevers en anderzijds branchegerichte oplossingen. Het bureau heeft zichzelf ten doel gesteld om de best passende ondersteuning te bieden voor bedrijven die te maken hebben met vraagstukken op het vlak van marktonderzoek.
Hard gegroeid
Edgar de Beule, algemeen directeur van Markteffect: 'We zijn de afgelopen jaren als Markteffect behoorlijk hard gegroeid, zowel in aantal mensen als in omzet. Niet voor niets hebben we meerdere FD Gazellen in ontvangst mogen nemen, een mooie beloning voor al het harde werken van iedereen binnen de organisatie. Binnen een aantal branches zijn we zeer actief en hebben we inmiddels een behoorlijke lijst aan opdrachtgevers. Tegelijkertijd zien we ook binnen andere markten veel kansen en met de komst van Hans en de oprichting van Sherloq verwachten we dat we ook binnen andere branches onszelf sneller op de kaart kunnen zetten.
Hans de Jong, algemeen directeur Sherloq: 'De afgelopen tien jaar heb ik al veel ervaring opgedaan in de marktonderzoek-branche. Binnen DVJ heb ik diverse rollen mogen doorlopen en de oprichting van Sherloq zie ik als een mooie vervolgstap in mijn carrière. Ik ken Hesam en Edgar (de eigenaren van Markteffect, red.) al jaren en heb enorme bewondering voor de wijze waarop zij Markteffect hebben opgebouwd tot een prachtig bedrijf. We hebben veel gesprekken gevoerd voorafgaand aan de lancering van Sherloq en merkten dat we zowel de klik hadden qua persoonlijkheid als ook de kansen die we zagen binnen de onderzoekmarkt. Ik kijk er naar uit om ook van Sherloq een bloeiende onderneming te maken.'
Beeld: Dynamosquito (Flickr/CC)
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Televisie Monopoly Nederland bereikt voorlopige eindfase
- Stoov op zoek naar de échte koukleum
- Natuurhuisje lanceert nieuwe merkstrategie
- Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy Horizon
- Stayokay lanceert nieuwe merkcampagne: ‘Stay meer dan okay’
- Cases vanuit een abonnementsmodel zijn voor ons heel interessant
Laatste Nieuws
- Campagne Vogelbescherming om meer... 27-01-2023
- Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy... 27-01-2023
- Nieuwe campagne Ziggo stelt... 26-01-2023
- Onderzoek InSites Consulting: 'We... 26-01-2023
- Regina Romeijn: Ook... 25-01-2023
- Publicis Groupe zoekt web 3.0 talent... 25-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day