Markteffect breidt uit met nieuw label Sherloq
- Bureaus
- 5 dec 2018 @ 12:02
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MarketingStrategieOnderzoek
- 5 dec 2018 @ 12:02
- Jeroen Mirck
Markteffect heeft een nieuwe tak opgericht binnen de eigen researchgroep: Sherloq. Met dit label wil het bedrijf een nieuwe stap zetten in het vergroten van zijn groei en marktaandeel.
Bij Sherloq is Hans de Jong aangesteld als algemeen directeur. Hij maakt de overstap van de DVJ Research Group en zal zich binnen het bedrijf gaan richten op de operationele aansturing.
Sherloq richt zich met haar dienstverlening op online marktonderzoek, via enerzijds een flexibele ondersteuning richting opdrachtgevers en anderzijds branchegerichte oplossingen. Het bureau heeft zichzelf ten doel gesteld om de best passende ondersteuning te bieden voor bedrijven die te maken hebben met vraagstukken op het vlak van marktonderzoek.
Hard gegroeid
Edgar de Beule, algemeen directeur van Markteffect: 'We zijn de afgelopen jaren als Markteffect behoorlijk hard gegroeid, zowel in aantal mensen als in omzet. Niet voor niets hebben we meerdere FD Gazellen in ontvangst mogen nemen, een mooie beloning voor al het harde werken van iedereen binnen de organisatie. Binnen een aantal branches zijn we zeer actief en hebben we inmiddels een behoorlijke lijst aan opdrachtgevers. Tegelijkertijd zien we ook binnen andere markten veel kansen en met de komst van Hans en de oprichting van Sherloq verwachten we dat we ook binnen andere branches onszelf sneller op de kaart kunnen zetten.
Hans de Jong, algemeen directeur Sherloq: 'De afgelopen tien jaar heb ik al veel ervaring opgedaan in de marktonderzoek-branche. Binnen DVJ heb ik diverse rollen mogen doorlopen en de oprichting van Sherloq zie ik als een mooie vervolgstap in mijn carrière. Ik ken Hesam en Edgar (de eigenaren van Markteffect, red.) al jaren en heb enorme bewondering voor de wijze waarop zij Markteffect hebben opgebouwd tot een prachtig bedrijf. We hebben veel gesprekken gevoerd voorafgaand aan de lancering van Sherloq en merkten dat we zowel de klik hadden qua persoonlijkheid als ook de kansen die we zagen binnen de onderzoekmarkt. Ik kijk er naar uit om ook van Sherloq een bloeiende onderneming te maken.'
Beeld: Dynamosquito (Flickr/CC)
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom niet’-campagne
- Wereldwijde herpositionering Disaronno door 72andSunny Amsterdam
- 'Ons team mag locatie- en tijdonafhankelijk werken, zolang je...
- Digital humans, data en durf, zo bouwt Hibou aan de PR van...
- Lies doet het weer goed, Centraal Beheer net iets beter
Laatste Nieuws
- Kruidvat laat zien: duurzaam leven... 18-07-2025
- Dept wordt Europees social lead... 17-07-2025
- Hankook doorbreekt clichés met... 16-07-2025
- 'Ons team mag locatie- en... 16-07-2025
- Spil en team5pm in strijd tegen... 15-07-2025
- Lies doet het weer goed, Centraal... 15-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers