BSUR-campagne Prominent geeft dynamiek aan zitten
- Bureaus
- 25 jan 2019 @ 09:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenReclameCampagnes
- 25 jan 2019 @ 09:49
- Jeroen Mirck
Prominent lanceert deze week een langlopende multimediale campagne die de nieuwe generatie stoelen introduceert. Deze stoelen inspireren gebruikers met een serie slimme en innovatieve eigenschappen. BSUR ontwikkelde de campagne.
De campagne laat mensen zien die in elke houding optimaal door hun stoel ondersteund worden en daarna gerevitaliseerd weer opstaan. Onder het motto ‘De stoel die je beweegt’.
Niels Spaans, account director BSUR: ‘De hele wereld is in ontwikkeling, behalve de wereld van stoelen. Die stond vreemd genoeg al jaren stil. Prominent brengt daar gelukkig weer beweging in. Vanuit de overtuiging dat beweeglijk zitten, echt beter zitten is.'
Prominent ontwikkelt en produceert geavanceerde stoelen, die zich beter aan het lichaam aanpassen dan ooit tevoren. Met 44 winkels en ervaren professionele adviseurs is het al ruim twintig jaar een leidend bedrijf in de Nederlandse markt.
‘We willen niet alleen de superieure technologie van de stoel laten zien, maar ook het esthetisch design ervan. Dit zijn niet meer de bombastische stoelen die je misschien van vroeger kende’, volgens Geertjan van OIst, algemeen directeur van Prominent. ‘Het is design en comfort in een maatwerkstoel die soepel met je meebeweegt en je in alle houdingen ondersteunt. Dat laat de campagne zien én voelen.’
De ingezette media zijn televisie, radio, print, social, online, PR, brochures en POS.
Credits
Opdrachtgever: Prominent
Bureau: BSUR Amsterdam
Verantwoordelijk bij Prominent: Esther Bos-Dijkstra, Steven van der Krogt
Creative Directors: Shandor Gancs, Joost Perik
Art Director: Ro Mulder
Copy Writer: Jurjen Born
Strategie: Frank Haveman
Account Director: Niels Spaans
Agency Producer: Judith Kampman, Lennert Dorman
Director & Photographer: Alan Clarke
DOP: Joe Douglas
1st AD: Willem Quarles
Production Company: Fat Fred
Producer: Suzanne Huisman
Editors: Matthew Felstead & Taco Arts
Photo retouch: Happy Finish
Online | VFX | Grade: Smoke & Mirrors London / Amsterdam
Music & Sound: Antfood
Voice over: Sound Circus
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers