Voedingscentrum lanceert Eetwissel-campagne
- Bureaus
- 3 jan 2019 @ 09:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StorytellingCampagnesFood
- 3 jan 2019 @ 09:14
- Lucas Boon
Storytellingbureau Truman heeft een 'Eetwissel-campagne' ontwikkeld voor het Voedingscentrum. Doel van de campagne is om de Nederlander 'in kleine stapjes' bewust te maken van gezond eten.
Veel Nederlanders weten dat ze gezonder moeten eten, maar dat is best een uitdaging, stelt het Voedingscentrum. De oplossing: 'Kleine stapjes zetten. Want een eetgewoonte pas je niet 1-2-3 aan. Met een Eetwissel maak je een klein stapje binnen wat je nu al eet of drinkt. Zo’n wissel houd je gemakkelijker vol. Door bijvoorbeeld je witte boterham in te wisselen voor een volkoren boterham.'
De campagne wordt het komende jaar op tv, radio en internet uitgerold. De uitingen zijn opgedeeld in een zogenaamde touch en tell laag. In de touch laag speelt de tv-commercial de hoofdrol, de tell laag wordt uitgerold op social media met bijbehorende video.
Bekijk de tv-commercial hieronder.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing