Voedingscentrum lanceert Eetwissel-campagne

  • Bureaus
  • 3 jan 2019 @ 09:14
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StorytellingCampagnesFood

Storytellingbureau Truman heeft een 'Eetwissel-campagne' ontwikkeld voor het Voedingscentrum. Doel van de campagne is om de Nederlander 'in kleine stapjes' bewust te maken van gezond eten.

Veel Nederlanders weten dat ze gezonder moeten eten, maar dat is best een uitdaging, stelt het Voedingscentrum. De oplossing: 'Kleine stapjes zetten. Want een eetgewoonte pas je niet 1-2-3 aan. Met een Eetwissel maak je een klein stapje binnen wat je nu al eet of drinkt. Zo’n wissel houd je gemakkelijker vol. Door bijvoorbeeld je witte boterham in te wisselen voor een volkoren boterham.'

De campagne wordt het komende jaar op tv, radio en internet uitgerold. De uitingen zijn opgedeeld in een zogenaamde touch en tell laag. In de touch laag speelt de tv-commercial de hoofdrol, de tell laag wordt uitgerold op social media met bijbehorende video.

Bekijk de tv-commercial hieronder.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken