Voedingscentrum lanceert Eetwissel-campagne
- Bureaus
- 3 jan 2019 @ 09:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StorytellingCampagnesFood
- 3 jan 2019 @ 09:14
- Lucas Boon
Storytellingbureau Truman heeft een 'Eetwissel-campagne' ontwikkeld voor het Voedingscentrum. Doel van de campagne is om de Nederlander 'in kleine stapjes' bewust te maken van gezond eten.
Veel Nederlanders weten dat ze gezonder moeten eten, maar dat is best een uitdaging, stelt het Voedingscentrum. De oplossing: 'Kleine stapjes zetten. Want een eetgewoonte pas je niet 1-2-3 aan. Met een Eetwissel maak je een klein stapje binnen wat je nu al eet of drinkt. Zo’n wissel houd je gemakkelijker vol. Door bijvoorbeeld je witte boterham in te wisselen voor een volkoren boterham.'
De campagne wordt het komende jaar op tv, radio en internet uitgerold. De uitingen zijn opgedeeld in een zogenaamde touch en tell laag. In de touch laag speelt de tv-commercial de hoofdrol, de tell laag wordt uitgerold op social media met bijbehorende video.
Bekijk de tv-commercial hieronder.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

