Hornbach kiest voor Mediaplus
- Bureaus
- 14 aug 2019 @ 10:09
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - KlantenMediabureauCampagnes
- 14 aug 2019 @ 10:09
- Jeroen Mirck
Mediaplus Nederland is vanaf oktober de nieuwe mediapartner van Hornbach Nederland. Het mediabureau gaat aan de slag als full-service partner en verzorgt de inkoop van zowel nationale als regionale media van de bouwmarkt, zowel online als offline.
'Het internationale netwerk van Mediaplus Nederland ligt aan de basis van onze keuze', vertelt Maarten Post, Marketing Manager Hornbach Nederland. 'Ook in Duitsland werken we samen met Mediaplus. Belangrijk, nu Hornbach, zowel in Nederland als over de grens, steeds verder groeit. We hebben er vertrouwen in dat Mediaplus Nederland onze spraakmakende, internationale campagnes succesvol onder de aandacht brengt bij het Nederlandse publiek.'
Afscheid van Zigt
Hornbach werkt tot 1 oktober samen met mediabureau Zigt. 'Dit bureau heeft de afgelopen vier jaar een belangrijke bijdrage geleverd aan ons succes en de zichtbaarheid van Hornbach in Nederland', zegt Post. 'Ik heb de samenwerking altijd als prettig ervaren. No-nonsense en transparant.'
Hornbach is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

