Hornbach kiest voor Mediaplus
- Bureaus
- 14 aug 2019 @ 10:09
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - KlantenMediabureauCampagnes
- 14 aug 2019 @ 10:09
- Jeroen Mirck
Mediaplus Nederland is vanaf oktober de nieuwe mediapartner van Hornbach Nederland. Het mediabureau gaat aan de slag als full-service partner en verzorgt de inkoop van zowel nationale als regionale media van de bouwmarkt, zowel online als offline.
'Het internationale netwerk van Mediaplus Nederland ligt aan de basis van onze keuze', vertelt Maarten Post, Marketing Manager Hornbach Nederland. 'Ook in Duitsland werken we samen met Mediaplus. Belangrijk, nu Hornbach, zowel in Nederland als over de grens, steeds verder groeit. We hebben er vertrouwen in dat Mediaplus Nederland onze spraakmakende, internationale campagnes succesvol onder de aandacht brengt bij het Nederlandse publiek.'
Afscheid van Zigt
Hornbach werkt tot 1 oktober samen met mediabureau Zigt. 'Dit bureau heeft de afgelopen vier jaar een belangrijke bijdrage geleverd aan ons succes en de zichtbaarheid van Hornbach in Nederland', zegt Post. 'Ik heb de samenwerking altijd als prettig ervaren. No-nonsense en transparant.'
Hornbach is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers