Sony kiest voor Fitzroy en Baas
- Bureaus
- 20 aug 2019 @ 11:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PitchesPR
- 20 aug 2019 @ 11:52
- Lucas Boon
Sony Interactive Entertainment Benelux heeft na een pitchproces besloten het PR/activatie-account onder te brengen bij de combinatie van twee partijen: reclamebureau Fitzroy en PR-bureau Baas Amsterdam.
Fred Moolhuijsen, namens B&BA begeleider van de pitch, laat weten: 'De game-markt staat voor een nieuwe fase van ontwikkeling. De presentatie van Fitzroy en Baas was in dat licht zeer overtuigend. Een onorthodoxe PR-vraag werd met een creatieve en inhoudelijk sterke aanpak beantwoord. PR en earned media kwamen middels sterke activaties goed samen.'
Ronny Hoekman, marketing director Sony Interactive Entertainment Benelux, voegt daaraan toe: 'Baas en Fitzroy hebben ons weten te overtuigen van hun mogelijkheden om onze uitdagingen in de nabije toekomst aan te gaan en de PlayStation-community in het middelpunt van onze gedachten te houden.'
De werkzaamheden vangen per 2 september aan.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

