Sony kiest voor Fitzroy en Baas

Sony kiest voor Fitzroy en Baas
  • Bureaus
  • 20 aug 2019 @ 11:52
  • 19322 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PitchesPR

Sony Interactive Entertainment Benelux heeft na een pitchproces besloten het PR/activatie-account onder te brengen bij de combinatie van twee partijen: reclamebureau Fitzroy en PR-bureau Baas Amsterdam.

Fred Moolhuijsen, namens B&BA begeleider van de pitch, laat weten: 'De game-markt staat voor een nieuwe fase van ontwikkeling. De presentatie van Fitzroy en Baas was in dat licht zeer overtuigend. Een onorthodoxe PR-vraag werd met een creatieve en inhoudelijk sterke aanpak beantwoord. PR en earned media kwamen middels sterke activaties goed samen.'

Ronny Hoekman, marketing director Sony Interactive Entertainment Benelux, voegt daaraan toe: 'Baas en Fitzroy hebben ons weten te overtuigen van hun mogelijkheden om onze uitdagingen in de nabije toekomst aan te gaan en de PlayStation-community in het middelpunt van onze gedachten te houden.'

De werkzaamheden vangen per 2 september aan.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken