Sony kiest voor Fitzroy en Baas
- Bureaus
- 20 aug 2019 @ 11:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PitchesPR
- 20 aug 2019 @ 11:52
- Lucas Boon
Sony Interactive Entertainment Benelux heeft na een pitchproces besloten het PR/activatie-account onder te brengen bij de combinatie van twee partijen: reclamebureau Fitzroy en PR-bureau Baas Amsterdam.
Fred Moolhuijsen, namens B&BA begeleider van de pitch, laat weten: 'De game-markt staat voor een nieuwe fase van ontwikkeling. De presentatie van Fitzroy en Baas was in dat licht zeer overtuigend. Een onorthodoxe PR-vraag werd met een creatieve en inhoudelijk sterke aanpak beantwoord. PR en earned media kwamen middels sterke activaties goed samen.'
Ronny Hoekman, marketing director Sony Interactive Entertainment Benelux, voegt daaraan toe: 'Baas en Fitzroy hebben ons weten te overtuigen van hun mogelijkheden om onze uitdagingen in de nabije toekomst aan te gaan en de PlayStation-community in het middelpunt van onze gedachten te houden.'
De werkzaamheden vangen per 2 september aan.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes