Harman kiest voor Yourzine
- Bureaus
- 16 sep 2019 @ 17:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Pitches
- 16 sep 2019 @ 17:13
- Sjaak Hoogkamer
Begin 2019 is Harman op zoek gegaan naar een nieuwe CRM- & e-mailmarketingpartner om de klantcontactstrategie te helpen ontwikkelen en accelereren. Het gespecialiseerde team van Yourzine, een adeptiv agency, is als beste uit de wedstrijd gekomen.
Roel de Bont, director Ecommerce EMEA van Harman: ‘Yourzine deed suggesties voor extra stappen en stelde zelf ook kritische vragen. Daarmee was het duidelijk dat Yourzine met haar ervaringen alle kennis in huis heeft om Harman te helpen met de in de pitch geformuleerde doelen. Ook droeg een persoonlijk klik, het enthousiasme en de passie van de mensen bij aan het gevoel dat we samen de juiste invulling kunnen geven aan het voorgenomen partnership.’
Michiel van Riemsdijk, directeur Yourzine: ‘Als klankbord, consultant en inspirator, en als kritische uitvoerende partner gaan we alles uit de kast halen voor Harman EMEA. We delen het uitgesproken enthousiasme en grensverleggende ambitieniveau. We zijn fan van het innoverend vermogen en de prachtige producten van dit merk. En we kunnen dan ook niet wachten om met onze datagedreven CRM- en loyaltyprogramma’s de verbinding te intensiveren tussen de merken van Harman en haar klanten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

