Harman kiest voor Yourzine
- Bureaus
- 16 sep 2019 @ 17:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Pitches
- 16 sep 2019 @ 17:13
- Sjaak Hoogkamer
Begin 2019 is Harman op zoek gegaan naar een nieuwe CRM- & e-mailmarketingpartner om de klantcontactstrategie te helpen ontwikkelen en accelereren. Het gespecialiseerde team van Yourzine, een adeptiv agency, is als beste uit de wedstrijd gekomen.
Roel de Bont, director Ecommerce EMEA van Harman: ‘Yourzine deed suggesties voor extra stappen en stelde zelf ook kritische vragen. Daarmee was het duidelijk dat Yourzine met haar ervaringen alle kennis in huis heeft om Harman te helpen met de in de pitch geformuleerde doelen. Ook droeg een persoonlijk klik, het enthousiasme en de passie van de mensen bij aan het gevoel dat we samen de juiste invulling kunnen geven aan het voorgenomen partnership.’
Michiel van Riemsdijk, directeur Yourzine: ‘Als klankbord, consultant en inspirator, en als kritische uitvoerende partner gaan we alles uit de kast halen voor Harman EMEA. We delen het uitgesproken enthousiasme en grensverleggende ambitieniveau. We zijn fan van het innoverend vermogen en de prachtige producten van dit merk. En we kunnen dan ook niet wachten om met onze datagedreven CRM- en loyaltyprogramma’s de verbinding te intensiveren tussen de merken van Harman en haar klanten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing