Harman kiest voor Yourzine

Harman kiest voor Yourzine
  • Bureaus
  • 16 sep 2019 @ 17:13
  • 6884 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

Begin 2019 is Harman op zoek gegaan naar een nieuwe CRM- & e-mailmarketingpartner om de klantcontactstrategie te helpen ontwikkelen en accelereren. Het gespecialiseerde team van Yourzine, een adeptiv agency, is als beste uit de wedstrijd gekomen.

Roel de Bont, director Ecommerce EMEA van Harman: ‘Yourzine deed suggesties voor extra stappen en stelde zelf ook kritische vragen. Daarmee was het duidelijk dat Yourzine met haar ervaringen alle kennis in huis heeft om Harman te helpen met de in de pitch geformuleerde doelen. Ook droeg een persoonlijk klik, het enthousiasme en de passie van de mensen bij aan het gevoel dat we samen de juiste invulling kunnen geven aan het voorgenomen partnership.’

Michiel van Riemsdijk, directeur Yourzine: ‘Als klankbord, consultant en inspirator, en als kritische uitvoerende partner gaan we alles uit de kast halen voor Harman EMEA. We delen het uitgesproken enthousiasme en grensverleggende ambitieniveau. We zijn fan van het innoverend vermogen en de prachtige producten van dit merk. En we kunnen dan ook niet wachten om met onze datagedreven CRM- en loyaltyprogramma’s de verbinding te intensiveren tussen de merken van Harman en haar klanten.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken