ASN Bank gaat in nieuwe campagne terug naar de basis
- Bureaus
- 8 okt 2019 @ 10:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ZakelijkCampagnes
- 8 okt 2019 @ 10:52
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne wil ASN Bank laten zien dat het een transparante bank is, die staat voor duurzame principes. De campagne is ontwikkeld door Selmore en Ambassadors.
ASN Bank gaat terug naar de basis, namelijk de duurzame keuzes het maakt: mensenrechten en arbeidsomstandigheden wegen daarin net zo zwaar als de impact op klimaat en natuur. Wie het niet zo nauw neemt met de rechten van de mens, hoeft niet op krediet te rekenen.
In de campagne staat een nieuw hoofdpersoon in het fabeldierenrijk centraal: het Overheersbeestje. Een kleine alleenheerser die alle andere dieren in het bos zijn wil oplegt. Maar zelfs de grootste alleenheerser, heerst niet alleen. En ook het Overheersbeestje moet zo nu en dan bij een geldschieter aankloppen om zijn plannetjes te bekostigen.
De merkfilm is onderdeel van een groter thema rondom transparantie en het duurzaamheidsbeleid van ASN Bank. De bank kiest alleen landen, bedrijven en projecten die bijdragen aan een duurzame toekomst.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing