ASN Bank gaat in nieuwe campagne terug naar de basis

ASN Bank gaat in nieuwe campagne terug naar de basis
  • Bureaus
  • 8 okt 2019 @ 10:52
  • 14213 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ZakelijkCampagnes

In een nieuwe campagne wil ASN Bank laten zien dat het een transparante bank is, die staat voor duurzame principes. De campagne is ontwikkeld door Selmore en Ambassadors.

ASN Bank gaat terug naar de basis, namelijk de duurzame keuzes het maakt: mensenrechten en arbeidsomstandigheden wegen daarin net zo zwaar als de impact op klimaat en natuur. Wie het niet zo nauw neemt met de rechten van de mens, hoeft niet op krediet te rekenen.

In de campagne staat een nieuw hoofdpersoon in het fabeldierenrijk centraal: het Overheersbeestje. Een kleine alleenheerser die alle andere dieren in het bos zijn wil oplegt. Maar zelfs de grootste alleenheerser, heerst niet alleen. En ook het Overheersbeestje moet zo nu en dan bij een geldschieter aankloppen om zijn plannetjes te bekostigen.

De merkfilm is onderdeel van een groter thema rondom transparantie en het duurzaamheidsbeleid van ASN Bank. De bank kiest alleen landen, bedrijven en projecten die bijdragen aan een duurzame toekomst.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken