ASN Bank gaat in nieuwe campagne terug naar de basis
- Bureaus
- 8 okt 2019 @ 10:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ZakelijkCampagnes
- 8 okt 2019 @ 10:52
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne wil ASN Bank laten zien dat het een transparante bank is, die staat voor duurzame principes. De campagne is ontwikkeld door Selmore en Ambassadors.
ASN Bank gaat terug naar de basis, namelijk de duurzame keuzes het maakt: mensenrechten en arbeidsomstandigheden wegen daarin net zo zwaar als de impact op klimaat en natuur. Wie het niet zo nauw neemt met de rechten van de mens, hoeft niet op krediet te rekenen.
In de campagne staat een nieuw hoofdpersoon in het fabeldierenrijk centraal: het Overheersbeestje. Een kleine alleenheerser die alle andere dieren in het bos zijn wil oplegt. Maar zelfs de grootste alleenheerser, heerst niet alleen. En ook het Overheersbeestje moet zo nu en dan bij een geldschieter aankloppen om zijn plannetjes te bekostigen.
De merkfilm is onderdeel van een groter thema rondom transparantie en het duurzaamheidsbeleid van ASN Bank. De bank kiest alleen landen, bedrijven en projecten die bijdragen aan een duurzame toekomst.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

