GoSpooky: Snapchat Lens voor 4DX-ervaring

GoSpooky: Snapchat Lens voor 4DX-ervaring
  • Bureaus
  • 27 nov 2019 @ 09:21
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Activatie

Om de opening van de achtste 4DX-zaal in Nederland te vieren, heeft Pathé samen met GoSpooky een speciale Snapchat Lens ontwikkeld om filmliefhebbers ook buiten de bioscoop de effecten van 4DX te laten ‘ervaren’.

De bijzondere 4DX-ervaring – die bezoekers een vierde dimensie geeft met bewegende stoelen, geur en weersimulaties – is erg populair in Nederland. Sinds de opening kozen al zo’n 900.000 bezoekers voor deze ervaring. Gebruikers van de Snapchat Lens kunnen nu een aantal effecten ook thuis in hun filter ‘ervaren’ zoals sneeuw, regen en beweging. 

GoSpooky ontwikkelde een speciale Snapchat Lens voor 4DX-effect ook buitend e bios te ervaren

4DX in Pathé Utrecht Leidsche Rijn

De achtste 4DX-zaal gaat vandaag, woesndag 27 november, open in Pathé Utrecht Leidsche Rijn. In december 2017 opende de eerste 4DX-zalen bij Pathé De Munt in Amsterdam en Pathé De Kuip in Rotterdam. Daarna werden nog vijf zalen geopend in Scheveningen, Eindhoven, Maastricht, Nijmegen en Amsterdam Arena. De negende zaal zal op 17 december openen in Zwolle.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken