Arnold Schwarzenegger nieuwe gezicht Parkside campagne

- Bureaus
- 30 aug 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ActivatieWinkelenCreatie
- 30 aug 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Arnold Schwarzenegger is het nieuwe gezicht van gereedschapsmerk Parkside. Met de woorden 'Je kunt het' motiveert hij consumenten door in de nieuwe Parkside commercial op TV en via sociale media te delen hoe hij zelf succesvol is geworden.
Kijkers zien legendarische momenten uit zijn carrière die zich afspelen in de Parkside doe-het-zelf wereld. Arnold Schwarzenegger identificeert zich met Parkside. Hij inspireert consumenten om het heft in eigen handen te nemen en begeleidt ze op de weg naar succes. Dit met een flinke dosis humor en zelfspot.
Arnold Schwarzenegger is geen onbekende op het gebied van gereedschap. Hij werkte vroeger als metselaar en is een ontwerper. Hij licht MarketingTribune kort toe: 'Ýou can do it - je kunt het!- dat is precies mijn houding. Je moet in jezelf geloven, daarom ben ik een Parksider.'
Schwarzenegger en Parkside vormen naar eigen zeggen een krachtige match. Erik van den Hoogen, inkoopdirecteur bij Lidl Nederland: 'Met Arnold Schwarzenegger hebben we iemand in huis gehaald die veel van onze waarden belichaamt. Parkside staat voor het zelf aanpakken van klussen. We willen mensen het vertrouwen geven dat ze het kunnen. Arnold Schwarzenegger is een doener, hij is authentiek, vastberaden en nuchter. We zijn er trots op dat hij nu deel uitmaakt van het Parkside-team.'
Doe-het-zelf voor iedereen - dat is waar het bij Parkside om draait. Het merk is speciaal gericht op iedereen die graag repareert, bouwt en tuiniert - gewoon de handen uit de mouwen steekt. Het gehele assortiment met gereedschap, tuingereedschap en accessoires is verkrijgbaar bij Lidl.
(PvWK)
Over Parkside
'Het merk Parkside - verkrijgbaar bij Lidl - biedt doe-het-zelfproducten waarmee iedereen in een handomdraai en op eigen kracht werkzaamheden in de tuin, rondom het huis of in de werkplaats kan uitvoeren. Parkside Performance spreekt de ervaren doe-het-zelvers aan. Met de X20V accu-serie hebben mensen de keuze uit meer dan 100 gereedschappen voor werkplaats en tuin, die allemaal met slechts één compatibele accu kunnen worden gebruikt. Maar of je nu een professional of een beginner bent: met hoge kwaliteit, een onverslaanbare prijs-prestatieverhouding, een breed assortiment en natuurlijk een aantrekkelijk design heeft Parkside al velen kunnen overtuigen. Ga voor meer informatie over Parkside naar hier.'
(bron: Parkside)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Erik van den Hoogen
- Lidl
- Lidl Nederland
- X20V
- DIY
- boren
- inkoopdirecteur
- Arnold Schwarzenegger
- match
- Parkside
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
- Podcasts verdiepen Dela-campagne... 07-05-2025
- McDonald’s breidt bureaunetwerk... 07-05-2025
- Creatieve bureaus openen deuren in... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management