De marketingtransfers van week 18, 2025

- B2b
- 9 mei 2025 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 9 mei 2025 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Terwijl de één na zeventien jaar trouwe dienst weer een nieuwe uitdaging aangaat bij dezelfde werkgever, pakt de ander na acht maanden alweer zijn verhuisdoos in voor 'an offer he couldn't refuse'. 😉 MarketingTribune is watching you 😊
Independent art/creative director Stephan Gonnissen meldt op LinkedIn: 'Heel blij dat ik kan melden dat Switch-team Esther García Ribas en Pepijn Goudsblom zijn begonnen bij TBWA\Neboko. Ze verdienen het zo. Hard gewerkt, enorm hun best gedaan om zichzelf te laten zien en heel veel dank aan Dennis Baars, Darre van Dijk, Leona van der Woude, Dick Nouwen, Haris Trnjanin, Niels de Kuiper en de anderen bij TBWA die bezig zijn met jong talent. Heel fijn dat TBWA ook doorgaat met Switch: een topbureau dat verantwoordelijkheid neemt om een flinke bijdrage te leveren aan ontwikkeling van jong creatief talent. Wie dat ook wil: check het Switch Talent Program.'
Bente Bollmann werkt al sinds zeventien jaar bij Mojo en wordt het nieuwe Hoofd Festivalmarketing. Hiervoor was hij Senior Marketing Manager Lowlands en Down the Rabbit Hole: ‘Sinds 2008 heb ik op LinkedIn nooit iets gemeld over een overstap naar een nieuwe werkgever. En dat doe ik in deze post ook niet. 17 jaar bij dezelfde werkgever is een lange periode, maar bij Mojo Concerts zijn die jaren omgevlogen en heb ik mij steeds inhoudelijk kunnen ontwikkelen, waardoor het werk uitdagend, spannend en simpelweg heel erg leuk bleef. Niet in de laatste plaats ook vanwege alle fijne collega's en de vele externe organisaties en mensen waarmee ik samenwerk; vrijwel iedereen zet altijd net dat stapje extra om tot iets moois en bijzonders te komen. Daarom ben ik blij en trots dat ik de kans krijg om mijn volgende stap ook binnen Mojo te zetten: vanaf begin deze maand ben ik begonnen als Hoofd Festivalmarketing. In deze nieuwe functie hou ik mij onder andere bezig met marketinginnovaties, positionering, media en ticketing van de mooiste Nederlandse festivals. Ik kijk er enorm naar uit om met alle festivalteams en andere betrokkenen een legendarische festivalzomer te maken en onze festivals ook in de komende jaren niet te missen evenementen voor honderdduizenden bezoekers te laten zijn.’
Bente Bollmann
Marketingprof aan de VU Peeter Verlegh op LinkedIn: ‘Yesterday I woke up in a new world [ok, maybe that's a liiittle bit too dramatic...]. After 10 years of serving as the Head of the Marketing department, I passed the role to Dennis Herhausen. Together with Aylin Aydinli and Kobe Millet he will form the MT that leads our department into a new era. It will be a bit weird to be on the sideline - after such a long time, being “the head” becomes part of your identity. But I am sure I will get used to it soon, and the time and energy will come in handy as I try new things. Stay tuned...
PS: Don't worry: I am not going anywhere: no retirement, no new university, no position in a boutique consulting firm - this is just (a "slightly" overdue) part of a natural cycle of department leadership. Onward and Upward!’
Peeter Verlegh
Per mei 2025 verwelkomt Upperbloom - groene buitenruimtes voor horeca en bedrijven, met focus op onderhoudsvriendelijke plantenbakken en seizoensgebonden beplanting - Joey Scipio Blume als Commercial Director en nieuw lid van het Management Team. ‘We zijn trots dat hij zich aansluit in deze belangrijke fase van ons groeipad’, zegt co-founder Sam van der Zanden. ‘Joey brengt jarenlange ervaring mee op het snijvlak van sales, strategie en organisatiebouw én een enorme drive om Upperbloom uit te bouwen tot dé standaard voor premium, duurzame buitenbeleving in hospitality, retail en office.’ Scipio Blume over zijn keuze: ‘Ik geloof in dit unieke concept en in de toegevoegde waarde ervan: het helpt ondernemers en bedrijven écht om zich te onderscheiden in hun klant- en gastbeleving. Het is groen, schaalbaar én impactvol. De perfecte combinatie om de wereld te veroveren met Upperbloom. Wat mij energie geeft, is om dit verder uit te bouwen, samen groots te dromen en dit met het team te realiseren. Ik wil iets neerzetten dat blijft.’ Scipio Blume werkte eerder bij rondvaartbedrijf Flagship Amsterdam en Heineken.
Joey Scipio Blume
Springbok Group kondigt de benoeming aan van Tim Wolfs als nieuwe Chief Growth Officer (CGO). Hij gaat ook deel uit maken van het MT. Sammy Colson, CEO van Springbok Group: ‘Met de komst van Tim benadrukken we onze ambitie richting verdere groei. Tim is een ervaren rot in het vak als marketeer met een diepgewortelde passie voor technologie. We zijn trots dat we als onafhankelijke speler talenten als Tim kunnen aantrekken om samen onze verdere internationale ambities waar te maken.’ Wolfs kijkt er naar uit: ‘Springbok ademt ondernemerszin, internationale ambitie en een gezonde dosis nuchterheid, dat past perfect bij mij.’
Tim Wolfs
Per 1 juli 2025 vertrekt Algemeen Directeur Arjan Pomper bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO), waar hij slechts acht maanden werkzaam was, maar hij kreeg an offer he couldn’t refuse: ‘Het is met spijt dat ik NMO ga verlaten. Kort na mijn start ben ik echter benaderd voor een unieke positie buiten NMO en die kans wil ik graag benutten. Ik kan op dit moment nog niet ingaan op de details van mijn toekomstige positie.’ Een cliffhanger dus… Pomper werd in november aangekondigd als opvolger van Ton Schoonderbeek. Over de invulling van de NMO-organisatie na het vertrek van Pomper worden in een later stadium mededelingen gedaan.
Arjan Pomper
Na ruim elf jaar Ahold Delhaize (Sr. Marketing Manager eCom bij ALbert Heijn) wordt Lisanne de Vries Head of Marketing bij Crisp: 'Ik heb ontzettend veel zin om samen met het team nog meer mensen kennis te laten maken met al het lekkers dat Crisp te bieden heeft. Crisp staat bekend om écht goede producten, met liefde geselecteerd en supersnel bij je thuisbezorgd. Iedereen die het kent, noemt meteen z’n favoriet – van de croissantjes (door Kassa uitgeroepen tot de beste van Nederland) en de (onbespoten!) aardbeien uit het seizoen tot die heerlijke borrelkaas waar ik zelf fan van ben.'
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management