Danio lanceert campagne voor nieuwe smaken
- 3 nov 2021 @ 07:07
- Ryan Baij
Danio lanceert de App Jouw Smaak-campagne waarbij consumenten food-emoji’s via WhatsApp kunnen appen. Ze kunnen daarbij hun favoriete smaakcombinaties sturen.
In de campagne, ontwikkeld door Fitzroy stelt het Danio dat er meer dan honderd food-emoji’s tot leven zijn gebracht door een foodstyliste: ‘Emoji’s die je dus echt kunt blenden en eten.’ Mischa Schreuder, creative director bij Fitzroy, vertelt dat het steeds vaker voorkomt dat merken hun doelgroep om input vragen voor een nieuwe smaak: ‘Maar meestal moeten ze daar best veel voor doen. We wilden dit proces voor de Danio-fans makkelijk maken met behulp van emoji’s en Whatsapp.’
Danio organiseert tevens een evenement in de Jumbo Foodmarkt en tevens live gestreamd op Tiktok. Tijdens het event worden de smaakcombinaties die zijn ingezonden geblend. De winnaar wordt in 2022 in het assortiment van Danio opgenomen.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu Creative geeft Alexa... 10-12-2024
- Volhouden-campagne: Bob wordt Top10-12-2024
- Esprix: Menheere nieuwe... 10-12-2024
- Leescoalitie lanceert... 04-12-2024
- VluchtelingenWerk Nederland lanceert... 03-12-2024
- In memoriam Dennis Hamakers:... 03-12-2024