Danio lanceert campagne voor nieuwe smaken
- 3 nov 2021 @ 07:07
- Ryan Baij
Danio lanceert de App Jouw Smaak-campagne waarbij consumenten food-emoji’s via WhatsApp kunnen appen. Ze kunnen daarbij hun favoriete smaakcombinaties sturen.
In de campagne, ontwikkeld door Fitzroy stelt het Danio dat er meer dan honderd food-emoji’s tot leven zijn gebracht door een foodstyliste: ‘Emoji’s die je dus echt kunt blenden en eten.’ Mischa Schreuder, creative director bij Fitzroy, vertelt dat het steeds vaker voorkomt dat merken hun doelgroep om input vragen voor een nieuwe smaak: ‘Maar meestal moeten ze daar best veel voor doen. We wilden dit proces voor de Danio-fans makkelijk maken met behulp van emoji’s en Whatsapp.’
Danio organiseert tevens een evenement in de Jumbo Foodmarkt en tevens live gestreamd op Tiktok. Tijdens het event worden de smaakcombinaties die zijn ingezonden geblend. De winnaar wordt in 2022 in het assortiment van Danio opgenomen.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
- Podcasts verdiepen Dela-campagne... 07-05-2025
- McDonald’s breidt bureaunetwerk... 07-05-2025
- Creatieve bureaus openen deuren in... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management