Danio lanceert campagne voor nieuwe smaken

Danio lanceert campagne voor nieuwe smaken
  • Bureaus
  • 3 nov 2021 @ 07:07
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • CampagnesActivatie

Danio lanceert de App Jouw Smaak-campagne waarbij consumenten food-emoji’s via WhatsApp kunnen appen. Ze kunnen daarbij hun favoriete smaakcombinaties sturen.

In de campagne, ontwikkeld door Fitzroy stelt het Danio dat er meer dan honderd food-emoji’s tot leven zijn gebracht door een foodstyliste: ‘Emoji’s die je dus echt kunt blenden en eten.’ Mischa Schreuder, creative director bij Fitzroy, vertelt dat het steeds vaker voorkomt dat merken hun doelgroep om input vragen voor een nieuwe smaak: ‘Maar meestal moeten ze daar best veel voor doen. We wilden dit proces voor de Danio-fans makkelijk maken met behulp van emoji’s en Whatsapp.’

Danio organiseert tevens een evenement in de Jumbo Foodmarkt en tevens live gestreamd op Tiktok. Tijdens het event worden de smaakcombinaties die zijn ingezonden geblend. De winnaar wordt in 2022 in het assortiment van Danio opgenomen.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken