Zeeman zoekt ondergoedmodellen die clubkas willen spekken
- Bureaus
- 7 apr 2025 @ 07:57
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 7 apr 2025 @ 07:57
- Nanny Kuilboer
In een nieuwe campagne roept Zeeman teams en clubjes op om ondergoedmodel te worden en zo de clubkas te spekken.
Alle teams en clubjes kunnen meedoen. Van vis- en breiclub tot motorclub en badmintonclub. De winnende clubjes worden uitgenodigd voor de filmshoot van de nieuwe Zeeman-ondergoedcampagne die in juni van dit jaar op tv te zien zal zijn. Daarnaast ontvangen ze 1.000 euro voor de club.
Lef
Kasper Figee, Manager Marketing bij Zeeman: ‘We krijgen al jaren aanvragen van verenigingen voor sponsoring, of het nu gaat om teamshirts, breigaren voor buurthuizen of merchandise voor studentenclubs. Dit keer draaien we het om. We bieden teams en clubjes de mogelijkheid om op een ludieke manier voor hun club in actie te komen. Meedoen is leuk en zorgt voor verbinding, maar er is wel een beetje lef voor nodig.’
Geen fotomodellen
Net als in eerdere ondergoedcampagnes kiest Zeeman er bewust voor om geen fotomodellen, maar eigen klanten in te zetten als ondergoedmodel. Michiel Rijshouwer, creative director bij verantwoordelijk bureau Persuade: ‘Zeeman heeft goed ondergoed voor iedereen en wil mensen laten zien zoals ze écht zijn: zelfverzekerd en blij met zichzelf. Daarmee geeft Zeeman een krachtig statement af: iedereen is mooi zoals hij of zij is en als klant zie je zo veel beter hoe het ondergoed echt staat.’
Teams en clubjes worden opgeroepen via radio en verschillende socialmediakanalen. Wie mee wil doen kan zijn club van 4 t/m 13 april aanmelden op zeeman.com/clubsinondergoed.
De campagne is gemaakt door Persuade, lead agency van Zeeman, in samenwerking met social bureau Monkeys & Bananas.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers