Marc Oosterhout nieuwe voorzitter SIRE
- Bureaus
- 5 nov 2019 @ 16:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 5 nov 2019 @ 16:46
- Lucas Boon
Stichting Ideële Reclame heeft Marc Oosterhout (medeoprichter N=5, auteur) aangesteld als nieuwe voorzitter. Hij neemt het stokje over van Paul Kroef.
De komende vier jaar neemt Oosterhout de voorzittersol op zich. Hij was in de periode 2007-2010 al bestuurslid van SIRE.
Oosterhout laat weten: 'Het was een eer gevraagd te worden als voorzitter. Al eerder heb ik van dichtbij meegemaakt wat de betekenis van SIRE voor Nederland kan zijn. SIRE is een toonaangevend merk en dat moet zo blijven. Daar wil ik me de komende jaren graag sterk voor maken.'
Lucy van der Helm, directeur SIRE, voegt daaraan toe: 'We zijn blij dat Marc weer terug bij ons aan boord komt. Naast het feit dat hij een toonaangevend strateeg is, kan hij bogen op een uitgebreide bestuurservaring, onder meer bij de VEA. Met de komst van Marc nemen we afscheid van Paul Kroef, die de afgelopen vier jaar vice-voorzitter respectievelijk voorzitter is geweest. Onder zijn leiding is het fundament voor een toekomstbestendig SIRE verder verstevigd.'
Naast Paul Kroef neemt SIRE na vier jaar ook afscheid van Yvette Belt, director brand & marketing communicatie KPN. De zittende bestuursleden zijn nu Edwin Beijer (Director Consulting MeMo2), Jildou van der Bijl (Creative Director LINDA & Net5), Darre van Dijk (Chief Creative Officer TBWA/NEBOKO), Lucas Hulsebos (CEO DVJ Research Group), Joanny Lijbers (Marketing Director Beauty & Personal Care and Digital Transformation Unilever), Pepijn Rooijens (Executive Creative Director Natwerk), Sven Sauvé (CEO RTL Nederland), Jeroen van Seeters (EEN STRATEEG), Vincent Siegelaar (Commercial Director Hearst Netherlands), Philip Sijthoff (Head of Marketing Benelux Facebook), Doeke de Steur (CEO Creative Media Network), Sander Volten (CEO 180 Kingsday), Dennis van Vugt (Partner/Creative Director Born05 en vice-voorzitter SIRE), Bas Welling (Managing Director/co-founder Wefilm), Marlene Wickel (Managing Director Jean Mineur Mediavision).
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- Zwijsen lanceert emotionele campagne voor Open Up
- De Speld & Partners steunen ElevatorBrief
- Ra*w en Bauer Media Outdoor maken winnaars DOOH Challenge 2025...
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
Laatste Nieuws
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
- Triodos Bank kiest Gardeners en... 14-10-2025
- Overstappen.nl lanceert merkcampagne... 13-10-2025
- Auping lanceert campagne rond ultiem... 13-10-2025
- Team5pm sluit zich aan bij... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes