Nieuw productiebureau FIXT.: snel is het nieuwe goed
- Bureaus
- 6 nov 2019 @ 10:08
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Innovatie
- 6 nov 2019 @ 10:08
- Redactie MarketingTribune
FIXT. is de nieuwe production hub van Brompton Road en Sunshine and Sausages voor av-producties, digital assets, en DTP. FIXT. opereert naast beide bureaus, maar de hub zal ook zelfstandig voor adverteerders en communicatiebureaus werken.
Steeds meer merken en producten verleiden shoppers op steeds meer momenten. Die toename aan content in hoeveelheid én in omloopsnelheid vraagt volgens beide bureaus om slimmere manieren van produceren. Om aan deze toenemende vraag te voldoen, bundelen Sunshine and Sausages en Brompton Road hun krachten.
Concurrerender
Bas Boterman (Sunshine and Sausages): ‘Opdrachtgevers kijken op een andere manier naar executie: snel is het nieuwe goed. FIXT. is ons antwoord om concurrerender te zijn en tegelijk de kwaliteit te bewaken. Zie FIXT. als een slimme, lenige productiehub waar zonder onnodige tussenschakels leadtimes korter zijn én zo geld wordt bespaard.'
‘Flexibiliteit, kwaliteit en excellente executie zijn vandaag de dag key,' aldus Jurgen Mohr (Brompton Road). 'We zien te vaak dat strategie en goed denkwerk worden opgevolgd door povere executie. Door te weinig aandacht te besteden aan dat laatste onderdeel, gooi je eigenlijk je reclame-euro te grabbel. Immers, de enige strategie die de shopper ziet is de excecutie. FIXT is daar een antwoord op.'
Verantwoordelijk voor business development is Michelle Schippers (29), frontvrouw van FIXT. Nick van Kuijk (30) opereert als producer. Schippers en Van Kuijk hebben ruime ervaring in de bureauwereld.
Meer informatie op fixt-hub.com
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers