Nieuw productiebureau FIXT.: snel is het nieuwe goed
- Bureaus
- 6 nov 2019 @ 10:08
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Innovatie
- 6 nov 2019 @ 10:08
- Redactie MarketingTribune
FIXT. is de nieuwe production hub van Brompton Road en Sunshine and Sausages voor av-producties, digital assets, en DTP. FIXT. opereert naast beide bureaus, maar de hub zal ook zelfstandig voor adverteerders en communicatiebureaus werken.
Steeds meer merken en producten verleiden shoppers op steeds meer momenten. Die toename aan content in hoeveelheid én in omloopsnelheid vraagt volgens beide bureaus om slimmere manieren van produceren. Om aan deze toenemende vraag te voldoen, bundelen Sunshine and Sausages en Brompton Road hun krachten.
Concurrerender
Bas Boterman (Sunshine and Sausages): ‘Opdrachtgevers kijken op een andere manier naar executie: snel is het nieuwe goed. FIXT. is ons antwoord om concurrerender te zijn en tegelijk de kwaliteit te bewaken. Zie FIXT. als een slimme, lenige productiehub waar zonder onnodige tussenschakels leadtimes korter zijn én zo geld wordt bespaard.'
‘Flexibiliteit, kwaliteit en excellente executie zijn vandaag de dag key,' aldus Jurgen Mohr (Brompton Road). 'We zien te vaak dat strategie en goed denkwerk worden opgevolgd door povere executie. Door te weinig aandacht te besteden aan dat laatste onderdeel, gooi je eigenlijk je reclame-euro te grabbel. Immers, de enige strategie die de shopper ziet is de excecutie. FIXT is daar een antwoord op.'
Verantwoordelijk voor business development is Michelle Schippers (29), frontvrouw van FIXT. Nick van Kuijk (30) opereert als producer. Schippers en Van Kuijk hebben ruime ervaring in de bureauwereld.
Meer informatie op fixt-hub.com
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

