Wavin kiest voor Het PR Bureau
- Bureaus
- 3 dec 2019 @ 12:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 3 dec 2019 @ 12:12
- Lucas Boon
Wavin, leverancier van kunststof leidingsystemen, gaat samenwerken met Het PR Bureau. Het bedrijf wil de komende jaren uitgroeien tot 'thought leader' op het gebied van toekomstbestendige steden.
Thema's hierbij zijn extreme weersomstandigheden, watermanagement, riolering, slim bouwen en groenvoorzieningen in de stad. Wavin werkt naast kunststof leidingsystemen aan 'talloze andere initiatieven zowel onder als boven de grond', aan Het PR Bureau de taak om dit meer zichtbaar te maken.
'Steden zijn aantrekkelijk, maar ook zeer kwetsbaar. Unicef heeft onlangs berekend dat in 2030 meer dan 70% van de wereldbevolking in een grote stad woont. Met de groeiende steden groeien echter ook de uitdagingen. Wavin wil een belangrijke rol spelen om deze gebieden leefbaar te houden', zo laat Emiel van den Boomen, marketing communicatie manager bij Wavin, weten.
Over de keuze voor Het PR Bureau zegt hij: 'We hebben er veel zin in om de wereld kenbaar te maken dat Wavin zich inzet voor het bewerkstelligen van de leefbaarheid van steden over de hele wereld. Als bedrijf willen we inspireren met wat er technisch mogelijk is. Daar hebben we de producten voor, maar die staan niet centraal in de verhalen die we vertellen. Dus verwacht geen technische content vol vakjargon, maar verhalen over mensen die samen wonen, werken en leven en die willen weten wat zij vandaag kunnen doen om hun wereld morgen beter te maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

