Boldking: iedere man scheert anders
- Bureaus
- 24 jan 2020 @ 10:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnesCommercials
- 24 jan 2020 @ 10:38
- Lucas Boon
Scheermesjesmerk Boldking lanceert een nieuwe internationale ‘Morning Flex’-campagne waarmee het wil laten zien dat scheren anno 2020 flexibiliteit vereist. De moderne man heeft namelijk zo zijn eigen manier van scheren.
Rochdi Darrazi, founder van Boldking, zegt: 'De moderne man scheert anders, minder vaak en óók zijn hoofd en rest van zijn lichaam. Met deze nieuwe campagne benadrukken we onze unique selling point: het flexibele mesje.' Boldking omschrijft de nieuwe campagne als 'a not so typical shaving commercial' die past bij de huidige tijdsgeest. Het merk hoopt hiermee te laten zien dat iedere man zo zijn eigen manier en voorkeur van scheren heeft.
Met de campagne wil Boldking, dat sinds 2013 bestaat, het vertrouwen winnen van de moderne man en de naamsbekendheid onder een breder publiek vergroten. Michael van den Brande (head of brand) zegt: 'We merken dat veel mannen eerst fan worden van onze mesjes. Als dit vertrouwen er is, is de volgende stap naar producten als onze shaving cream of deodorant sneller gemaakt.'
De campagne is in-house ontwikkeld door een creatief team en eigen producers. In de campagne zien we 'fans of the brand', dus geen gecaste modellen. De campagne loopt in elf landen en bestaat uit drie tv-commercials, social media-uitingen en printadvertenties.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers