Sandenburg en DST slaan handen ineen
- Bureaus
- 28 feb 2020 @ 08:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ConceptStrategieOvername
- 28 feb 2020 @ 08:01
- Lucas Boon
Sandenburg Concept Creation neemt een meerderheidsbelang in DST Het Experience Bureau. Markus Konings (managing director van Sandenburg) wordt CEO van de bureaucombinatie.
Aandeelhouders en directieleden Renze de Vries en Marcel Goossens blijven aan boord van DST. Sandenburg en DST zijn geen onbekenden van elkaar. In 2000 ontwikkelden beide partijen de 1.0-versie van de Heineken Experience.
Markus Konings zegt: 'Mijn ambitie is om met deze stap uit te groeien tot het beste conceptontwikkelingsbureau van Europa op het gebied van klantbelevenissen, door retailers en merken te helpen om hybride experiences te creëren, waarbij de digitale en fysieke werelden worden geïntegreerd.'
Eind 2019 startten de eerste verkennende gesprekken tussen beide bureaudirecties. Dat leidde tot het besluit bij Markus Konings om per direct een meerderheidsbelang in DST te nemen met een uitrol van aandelen. Bij de twee bureaus werken 25 mensen: concept developers, experience designers, conceptstrategen en programmamakers. Beide bureaus houden kantoor (zie foto) in een voormalig pakhuis aan de De Ruijterkade in Amsterdam.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- dst het experience bureau
- sandenburg concept creation
- concept
- markus konings
- conceptontwikkeling
- heineken experience
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers