Sandenburg en DST slaan handen ineen
- Bureaus
- 28 feb 2020 @ 08:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ConceptStrategieOvername
- 28 feb 2020 @ 08:01
- Lucas Boon
Sandenburg Concept Creation neemt een meerderheidsbelang in DST Het Experience Bureau. Markus Konings (managing director van Sandenburg) wordt CEO van de bureaucombinatie.
Aandeelhouders en directieleden Renze de Vries en Marcel Goossens blijven aan boord van DST. Sandenburg en DST zijn geen onbekenden van elkaar. In 2000 ontwikkelden beide partijen de 1.0-versie van de Heineken Experience.
Markus Konings zegt: 'Mijn ambitie is om met deze stap uit te groeien tot het beste conceptontwikkelingsbureau van Europa op het gebied van klantbelevenissen, door retailers en merken te helpen om hybride experiences te creëren, waarbij de digitale en fysieke werelden worden geïntegreerd.'
Eind 2019 startten de eerste verkennende gesprekken tussen beide bureaudirecties. Dat leidde tot het besluit bij Markus Konings om per direct een meerderheidsbelang in DST te nemen met een uitrol van aandelen. Bij de twee bureaus werken 25 mensen: concept developers, experience designers, conceptstrategen en programmamakers. Beide bureaus houden kantoor (zie foto) in een voormalig pakhuis aan de De Ruijterkade in Amsterdam.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- markus konings
- sandenburg concept creation
- heineken experience
- conceptontwikkeling
- concept
- dst het experience bureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

