6e editie Reclamebeurs op zondag 15 maart
- Bureaus
- 3 mrt 2020 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ReclameEvenement
- 3 mrt 2020 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Op zondag 15 maart wordt in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee alweer voor de 6e keer een internationale beurs voor verzamelaars van oud reclamemateriaal georganiseerd.
Op deze beurs zullen originele, oude emaillen reclameborden te vinden zijn, maar ook neonreclames, winkeldisplays en reclameblikken. Er zijn inmiddels aanmeldingen van verzamelaars en handelaren uit Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland en Denemarken binnen, die de stands zullen bemannen.
Emaillen Borden Museum
Bart Oostindie, rechts op de foto, creative director Joe Public en samen met Rith Groot organisator van de jaarlijks terugkerende beurs: ‘Deze beurs is een must voor verzamelaars van oud reclamemateriaal, maar ook voor bijvoorbeeld oldtimerbezitters die de wanden van hun garage willen versieren, is er van alles te vinden op het gebied van automobilia. En voor bedrijven die hun historisch archief aan willen vullen is dit the place to be.’ Groot en Oostindie zijn tevens eigenaar van het Emaillen Borden Museum dat eveneens in hotel Zuiderduin te vinden is.
Reclamebeurs
De beurs vindt plaats op zondag 15 maart van 09.00 tot 13.00 uur. De entree is gratis en ook de standplaatsen voor verzamelaars/handelaren zijn gratis. Mocht u nog vragen hebben (of een emaillen bord dat u wilt verkopen) dan kunt u een mailtje sturen naar Oostindie@hotmail.com.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

