Koninklijke Horeca Nederland: koester het moment
- Bureaus
- 8 mei 2020 @ 12:21
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 8 mei 2020 @ 12:21
- Lucas Boon
Branchevereniging Koninklijke Horeca Nederland lanceert in samenwerking met creatief bureau Vuur een nieuwe campagne met als pay-off: ‘Koester het moment’. In de campagne worden ditmaal niet de medewerkers, maar de gasten in de horeca op een voetstuk geplaatst.
Het is het vervolg op de campagne rondom het succesvolle initiatief #helpdehoreca, dat inmiddels ruim €2.000.000 heeft opgeleverd.
In de nieuwe campagne zien we typische horecamomenten: die klap op je schouder van je beste vriend, dat praatje met die onbekende, het moment dat je in haar ogen keek. ‘Onvergetelijke momenten die we straks weer samen gaan beleven. We missen je, tot snel', aldus de KHN.
De campagne wordt uitgerold op tv, radio en social media. Zodra zeker is wanneer (alle) horeca weer open mag, volgt een tweede verse van de campagne.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

