Koninklijke Horeca Nederland: koester het moment

  • Bureaus
  • 8 mei 2020 @ 12:21
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Branchevereniging Koninklijke Horeca Nederland lanceert in samenwerking met creatief bureau Vuur een nieuwe campagne met als pay-off: ‘Koester het moment’. In de campagne worden ditmaal niet de medewerkers, maar de gasten in de horeca op een voetstuk geplaatst.

Het is het vervolg op de campagne rondom het succesvolle initiatief #helpdehoreca, dat inmiddels ruim €2.000.000 heeft opgeleverd.

In de nieuwe campagne zien we typische horecamomenten: die klap op je schouder van je beste vriend, dat praatje met die onbekende, het moment dat je in haar ogen keek. ‘Onvergetelijke momenten die we straks weer samen gaan beleven. We missen je, tot snel', aldus de KHN.

De campagne wordt uitgerold op tv, radio en social media. Zodra zeker is wanneer (alle) horeca weer open mag, volgt een tweede verse van de campagne.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken