Koninklijke Horeca Nederland: koester het moment
- Bureaus
- 8 mei 2020 @ 12:21
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 8 mei 2020 @ 12:21
- Lucas Boon
Branchevereniging Koninklijke Horeca Nederland lanceert in samenwerking met creatief bureau Vuur een nieuwe campagne met als pay-off: ‘Koester het moment’. In de campagne worden ditmaal niet de medewerkers, maar de gasten in de horeca op een voetstuk geplaatst.
Het is het vervolg op de campagne rondom het succesvolle initiatief #helpdehoreca, dat inmiddels ruim €2.000.000 heeft opgeleverd.
In de nieuwe campagne zien we typische horecamomenten: die klap op je schouder van je beste vriend, dat praatje met die onbekende, het moment dat je in haar ogen keek. ‘Onvergetelijke momenten die we straks weer samen gaan beleven. We missen je, tot snel', aldus de KHN.
De campagne wordt uitgerold op tv, radio en social media. Zodra zeker is wanneer (alle) horeca weer open mag, volgt een tweede verse van de campagne.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing