Rogier Mahieu naar Alfred
- Bureaus
- 2 jun 2020 @ 09:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaReclame
- 2 jun 2020 @ 09:26
- Lucas Boon
Reclamebureau Alfred heeft Rogier Mahieu in dienst genomen als creative director. Mahieu was de afgelopen twee jaar al actief als freelance creative director bij het bureau uit Amsterdam.
Rogier Mahieu heeft een lange staat van dienst in de reclamewereld. Zo werkte hij onder meer als copywriter bij JWT, als creative director bij Indie en als creative director en partner bij Doom & Dickson.
Bij Alfred wordt Mahieu samen met creative directors Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande verantwoordelijk voor klanten als SNS Bank en Allianz Direct.
Eddy Salfischberger (managing director) zegt: 'Rogier houdt van reclame, net als Alfred. Dat is wel gebleken in de afgelopen jaren dat ik met enige regelmaat met hem mocht werken. Hij denkt middelenvrij, wat goed bij het nieuwe Alfred past. Bovendien is hij uitermate sympathiek. Dat is zeker niet onbelangrijk, want wij zijn het leukste bureau van Nederland. Daar passen geen ego's bij.'
Naast Mahieu is de creatieve afdeling van Alfred versterkt met het duo Sjors Roovers en Lex Segers, afkomstig van N=5.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

