'Watermonsters'-activatie van ASN Bank krijgt vervolg
- Bureaus
- 18 jun 2020 @ 10:34
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Activatie
- 18 jun 2020 @ 10:34
- Lucas Boon
ASN Bank, Natuur & Milieu en creatief bureau Selmore lanceren de tweede editie van de 'Vang de watermonsters'-activatie.
Voor deze activatie roept ASN Bank in samenwerking met 7 Nederlandse waterschappen deelnemers op om het water in hun buurt te meten met een doe-het-zelf-meetkit en materialen als jampotjes of oude cd's. Selmore ontwikkelde eerder een online fabelvertelling genaamd Gup en de Watermonsters met dit jaar als toevoeging Het Spoelbaksel, dat symbool staat voor de vervuiling van het rioolwater. Doel van de activatie is om een beter beeld van de waterkwaliteit in Nederland te krijgen en deze te verbeteren.
Renée Ras, marketeer bij ASN Bank, zegt: 'De grote uitdaging is om met deze tweede activatie een verviervoudiging aan enthousiaste deelnemers te realiseren en daarbij nog steeds bij te dragen aan het verhaal over de duurzame missie van ASN Bank. Ik ben blij dat het ons is gelukt om de activatie schaalbaar te maken.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

