'Watermonsters'-activatie van ASN Bank krijgt vervolg

'Watermonsters'-activatie van ASN Bank krijgt vervolg
  • Bureaus
  • 18 jun 2020 @ 10:34
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Activatie

ASN Bank, Natuur & Milieu en creatief bureau Selmore lanceren de tweede editie van de 'Vang de watermonsters'-activatie.

Voor deze activatie roept ASN Bank in samenwerking met 7 Nederlandse waterschappen deelnemers op om het water in hun buurt te meten met een doe-het-zelf-meetkit en materialen als jampotjes of oude cd's. Selmore ontwikkelde eerder een online fabelvertelling genaamd Gup en de Watermonsters met dit jaar als toevoeging Het Spoelbaksel, dat symbool staat voor de vervuiling van het rioolwater. Doel van de activatie is om een beter beeld van de waterkwaliteit in Nederland te krijgen en deze te verbeteren.

Renée Ras, marketeer bij ASN Bank, zegt: 'De grote uitdaging is om met deze tweede activatie een verviervoudiging aan enthousiaste deelnemers te realiseren en daarbij nog steeds bij te dragen aan het verhaal over de duurzame missie van ASN Bank. Ik ben blij dat het ons is gelukt om de activatie schaalbaar te maken.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken