'Watermonsters'-activatie van ASN Bank krijgt vervolg
- Bureaus
- 18 jun 2020 @ 10:34
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Activatie
- 18 jun 2020 @ 10:34
- Lucas Boon
ASN Bank, Natuur & Milieu en creatief bureau Selmore lanceren de tweede editie van de 'Vang de watermonsters'-activatie.
Voor deze activatie roept ASN Bank in samenwerking met 7 Nederlandse waterschappen deelnemers op om het water in hun buurt te meten met een doe-het-zelf-meetkit en materialen als jampotjes of oude cd's. Selmore ontwikkelde eerder een online fabelvertelling genaamd Gup en de Watermonsters met dit jaar als toevoeging Het Spoelbaksel, dat symbool staat voor de vervuiling van het rioolwater. Doel van de activatie is om een beter beeld van de waterkwaliteit in Nederland te krijgen en deze te verbeteren.
Renée Ras, marketeer bij ASN Bank, zegt: 'De grote uitdaging is om met deze tweede activatie een verviervoudiging aan enthousiaste deelnemers te realiseren en daarbij nog steeds bij te dragen aan het verhaal over de duurzame missie van ASN Bank. Ik ben blij dat het ons is gelukt om de activatie schaalbaar te maken.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation