Skoda tovert voetbalfans om tot wielerfans

Skoda tovert voetbalfans om tot wielerfans
  • Bureaus
  • 31 aug 2020 @ 10:35
  • 15680 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Nu het EK Voetbal deze zomer niet doorging, ziet Skoda, hoofdsponsor van de Tour de France, een mooie kans om voetbalfans enthousiast te maken voor de wielersport. In dit licht presenteert het automerk zijn nieuwe Zaterdaghulp-campagne, die ditmaal in het teken van 'de Tourpromotor' staat.

De campagne, ontwikkeld door creatief bureau Selmore in samenwerking met productiehuis RubenPaulruben, is sinds afgelopen zaterdag, toen de Tour van start ging, op televisie en online te zien.

In de tv-commercial zien we negenvoudig tourdeelnemer Bram Tankink die langsgaat bij 'het voetbalcafé van het jaar' in Sprundel en transformeerde daar de aanwezige voetbalfans tot wielerfans.

Bekijk de tv-commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken