Nokia nu echt terug in Bond-film

Nokia nu echt terug in Bond-film
  • Bureaus
  • 22 sep 2020 @ 11:53
  • 14886 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Om zijn nieuwe '8.3 5G'-model onder de aandacht te brengen, lanceert het ietwat vergeten telefoonmerk Nokia vandaag een internationale campagne. Ambassadeur van de campagne is actrice Lashana Lynch, die 00-agente Nomi speelt in de uitgestelde James Bond-film No Time To Die.

No Time To Die zou afgelopen maart in première gaan, maar corona gooide roet in het eten. Nu komt de film in november uit. In de film komt het nieuwe Nokia-model, dat vanaf vandaag in de winkels ligt, veelvuldig naar voren. Nokia is officieel partner van de 25e James Bond-film. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Grey in Londen.

De foto’s in de campagne zijn geschoten met de nieuwe Nokia 8.3 5G, door stuntfotograaf Ben Maclean. Later deze week zullen deze foto's gedeeld worden. Nokia omschrijft het nieuwe model als ''s werelds eerste 5G-smartphone met hoogwaardige fotografiefuncties'.

Florian Seiche, CEO van HMD Global (moederbedrijf Nokia), zegt: 'De lancering van de Nokia 8.3 5G wilden we markeren met echt iets episch: een 00-agente, 00-auto's, 00-motoren, een podium van 8.000 vierkante meter in Pinewood Studio's en een stuntfotograaf die alles met de Nokia-telefoon vastlegt. Het resultaat laat de mogelijkheden van deze nieuwe smartphone zien. De Nokia 8.3 5G is echt 'the only gadget you'll ever need'.’

Bekijk de behind the scenes-beelden van de fotoshoot hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken