Nokia nu echt terug in Bond-film
- Bureaus
- 22 sep 2020 @ 11:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 22 sep 2020 @ 11:53
- Lucas Boon
Om zijn nieuwe '8.3 5G'-model onder de aandacht te brengen, lanceert het ietwat vergeten telefoonmerk Nokia vandaag een internationale campagne. Ambassadeur van de campagne is actrice Lashana Lynch, die 00-agente Nomi speelt in de uitgestelde James Bond-film No Time To Die.
No Time To Die zou afgelopen maart in première gaan, maar corona gooide roet in het eten. Nu komt de film in november uit. In de film komt het nieuwe Nokia-model, dat vanaf vandaag in de winkels ligt, veelvuldig naar voren. Nokia is officieel partner van de 25e James Bond-film. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Grey in Londen.
De foto’s in de campagne zijn geschoten met de nieuwe Nokia 8.3 5G, door stuntfotograaf Ben Maclean. Later deze week zullen deze foto's gedeeld worden. Nokia omschrijft het nieuwe model als ''s werelds eerste 5G-smartphone met hoogwaardige fotografiefuncties'.
Florian Seiche, CEO van HMD Global (moederbedrijf Nokia), zegt: 'De lancering van de Nokia 8.3 5G wilden we markeren met echt iets episch: een 00-agente, 00-auto's, 00-motoren, een podium van 8.000 vierkante meter in Pinewood Studio's en een stuntfotograaf die alles met de Nokia-telefoon vastlegt. Het resultaat laat de mogelijkheden van deze nieuwe smartphone zien. De Nokia 8.3 5G is echt 'the only gadget you'll ever need'.’
Bekijk de behind the scenes-beelden van de fotoshoot hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation