Blue Band: dan geef je ze wat mee
- Bureaus
- 26 okt 2020 @ 15:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 26 okt 2020 @ 15:54
- Lucas Boon
Blue Band lanceert vandaag een nieuwe tv-campagne genaamd 'Dan geef je ze wat mee', ontwikkeld door reclamebureau N=5. In de campagne speelt het margarinemerk in op de stress en onzekerheid die ouders ervaren bij het opvoeden van hun kinderen.
Beeld: still uit commercial.
Met de opkomst van social media de laatste jaren is de strijd om de beste ouder van de wereld te zijn en de angst dat je het niet goed doet alleen maar groter geworden, stelt Blue Band. Maar waar het uiteindelijk om draait is dat je goed voor je kinderen zorgt en ze wat meegeeft – de producten van Blue Band dus, als het aan het margarinemerk ligt. Blue Band wil daarnaast de komende jaren bouwen aan een platform met tips, recepten en verhalen, waarin de wereld van ouders en kinderen 'dichterbij elkaar' wordt gebracht.
Sander Kroeze, marketing manager bij Blue Band, zegt: 'Blue Band is al jaren een vertrouwd merk voor ouders met opgroeiende kinderen. Met deze campagne geven we een nieuwe invulling aan de merkbelofte 'Opgroeien doe je samen met Blue Band'. We willen de ouders van nu aanmoedigen en een hart onder de riem steken.'
In de tv-commercial worden verschillende gezinnen in herkenbare situaties getoond. Bekijk ‘m hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

