Blue Band: dan geef je ze wat mee

Blue Band: dan geef je ze wat mee
  • Bureaus
  • 26 okt 2020 @ 15:54
  • 15753 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesFood

Blue Band lanceert vandaag een nieuwe tv-campagne genaamd 'Dan geef je ze wat mee', ontwikkeld door reclamebureau N=5. In de campagne speelt het margarinemerk in op de stress en onzekerheid die ouders ervaren bij het opvoeden van hun kinderen.

Beeld: still uit commercial.

Met de opkomst van social media de laatste jaren is de strijd om de beste ouder van de wereld te zijn en de angst dat je het niet goed doet alleen maar groter geworden, stelt Blue Band. Maar waar het uiteindelijk om draait is dat je goed voor je kinderen zorgt en ze wat meegeeft – de producten van Blue Band dus, als het aan het margarinemerk ligt. Blue Band wil daarnaast de komende jaren bouwen aan een platform met tips, recepten en verhalen, waarin de wereld van ouders en kinderen 'dichterbij elkaar' wordt gebracht.

Sander Kroeze, marketing manager bij Blue Band, zegt: 'Blue Band is al jaren een vertrouwd merk voor ouders met opgroeiende kinderen. Met deze campagne geven we een nieuwe invulling aan de merkbelofte 'Opgroeien doe je samen met Blue Band'. We willen de ouders van nu aanmoedigen en een hart onder de riem steken.'

In de tv-commercial worden verschillende gezinnen in herkenbare situaties getoond. Bekijk ‘m hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken