Bonnie van Doorn leidt SuperRebel

Bonnie van Doorn leidt SuperRebel
  • Bureaus
  • 15 okt 2020 @ 19:01
  • 17189 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Bonnie van Doorn gaat per 1 november aan de slag als nieuwe managing director van creatief bureau SuperRebel. Ze gaat het bureau in Breda leiden samen met oprichter en creative director Lodewijk Varossieau en head of operations Divi van den Berg.

Bonnie van Doorn kwam in 2017 bij SuperRebel binnen als brand manager en werkte het afgelopen jaar als head of account and strategy. In haar nieuwe rol wordt ze eindverantwoordelijk voor 'strategie en account' van het bureau. Van Doorn: 'De afgelopen drie jaar hebben we het bureau verder uitgebouwd met meerdere nieuwe disciplines, alles volledig geïntegreerd. Het verbinden van die disciplines en de regiefunctie die we steeds vaker voor opdrachtgevers invullen, vind ik erg interessant. Los daarvan kan ik nu als zakelijk leider het bureau verder uitbouwen. Het ondernemerschap binnen SuperRebel en het sterke DNA hebben ervoor gezorgd dat ik deze uitdaging met beide handen heb aangepakt.'

Lodewijk Varossieau vult aan: 'Bonnie heeft de afgelopen jaren veel bijgedragen aan het bureau. Daarom leg ik de zakelijke leiding met veel plezier en vertrouwen in haar handen. Ik kan me zelf nu meer bezighouden met creatie, business development en ons eigen merk. Vooral op het gebied van creatie willen we beter worden. Niet alleen door het maken van bijzonder werk, maar ook door opleiding van talent.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken