Mediatic neemt Lamar communicatie over
- Bureaus
- 3 nov 2020 @ 10:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Overname
- 3 nov 2020 @ 10:31
- Sjaak Hoogkamer
Fullservice contentmarketingbureau Mediatic heeft branchegenoot Lamar communicatie overgenomen. De beide Amsterdamse bureaus gaan vanaf heden samen verder onder de naam Mediatic.
‘Met Lamar communicatie halen wij een aantal zeer ervaren, creatieve en strategisch sterke collega’s binnen,’ zegt Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic (links op foto boven). ‘Zowel in de breedte als in de diepte is dit een mooie uitbreiding; we voegen in één keer specialistische kennis en ervaring, en redactionele slagkracht toe aan de organisatie. Hierdoor verwachten we ook in het komende jaar mooie stappen te kunnen zetten.’
Mediatic lijft branchegenoot Lamar communicatie in
Mediatic is naar eigen zeggen gespecialiseerd in het creëren van zichtbaarheid voor vooruitstrevende opdrachtgevers, zoals Stichting DOEN, Seepje, Bridgefund en Viisi Hypotheken. De overname van Lamar communicatie past binnen de groeiambities van het contentmarketingbureau en is een logische volgende stap, nadat het ongeveer een jaar geleden zusterbureau Pixelfarm uit Barendrecht heeft aangesloten. Samen bieden de organisaties werk aan 25 personen.
Lamar communicatie bestaat uit vier medewerkers en werd 27 jaar geleden opgericht door Lyanne Lamar. Het communicatieadviesbureau richt zich voornamelijk op redactioneel management, contentstrategie en -creatie. Tot haar opdrachtgevers behoren onder andere het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), Landal GreenParks, GVB, NederlandSchoon, G4S, verschillende gemeentes en de Rijksoverheid.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

