Mediatic neemt Lamar communicatie over

Mediatic neemt Lamar communicatie over
  • Bureaus
  • 3 nov 2020 @ 10:31
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Overname

Fullservice contentmarketingbureau Mediatic heeft branchegenoot Lamar communicatie overgenomen. De beide Amsterdamse bureaus gaan vanaf heden samen verder onder de naam Mediatic.

‘Met Lamar communicatie halen wij een aantal zeer ervaren, creatieve en strategisch sterke collega’s binnen,’ zegt Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic (links op foto boven). ‘Zowel in de breedte als in de diepte is dit een mooie uitbreiding; we voegen in één keer specialistische kennis en ervaring, en redactionele slagkracht toe aan de organisatie. Hierdoor verwachten we ook in het komende jaar mooie stappen te kunnen zetten.’

Mediatic lijft branchegenoot Lamar communicatie in

Mediatic is naar eigen zeggen gespecialiseerd in het creëren van zichtbaarheid voor vooruitstrevende opdrachtgevers, zoals Stichting DOEN, Seepje, Bridgefund en Viisi Hypotheken. De overname van Lamar communicatie past binnen de groeiambities van het contentmarketingbureau en is een logische volgende stap, nadat het ongeveer een jaar geleden zusterbureau Pixelfarm uit Barendrecht heeft aangesloten. Samen bieden de organisaties werk aan 25 personen.

Lamar communicatie bestaat uit vier medewerkers en werd 27 jaar geleden opgericht door Lyanne Lamar. Het communicatieadviesbureau richt zich voornamelijk op redactioneel management, contentstrategie en -creatie. Tot haar opdrachtgevers behoren onder andere het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), Landal GreenParks, GVB, NederlandSchoon, G4S, verschillende gemeentes en de Rijksoverheid.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken