Adeptiv en Springbok slaan handen ineen

- Bureaus
- 18 dec 2020 @ 12:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 18 dec 2020 @ 12:18
- Lucas Boon
Customer journey-marketinggroep Adeptiv bundelt de krachten met zijn Belgische tegenhanger Springbok. Met de fusie ontstaat een bedrijf van 280 medewerkers.
Adeptiv is het overkoepelende bedrijf boven de labels Searchresult, Yourzine, Kernel en Uptmz. Springbok is een 'next gen digital agency' met kantoren in Mechelen, Brussel, Parijs en Amsterdam. Met het samengaan van Springbok en Adeptiv ontstaat een van de grootste marketinggroepen in de Benelux, aldus beide partijen. De huidige directieleden van Adeptiv worden aandeelhouders in de nieuwe groep.
Sabine Bijleveld, CEO van Adeptiv, zegt: 'De ondernemende mentaliteit, cultuur en zelfde visie op de markt maken Springbok voor ons de ideale partner. Met elkaar stellen we marketeers in staat om meer controle te hebben en sneller in te springen op digitaal gedreven veranderingen.'
Kim Verhaeghen, managing partner van Springbok, vult aan: 'We hebben elkaar gevonden in de overtuiging dat data en een optimale klantervaring steeds belangrijker worden. En de digitale transformatie die wereldwijd gaande is, bevestigt dat. Onze krachtenbundeling brengt de juiste expertise samen voor de doordachte digitale oplossingen die onze klanten vandaag en morgen nodig hebben.'
Foto v.l.n.r.: Pieter Meijer (chief strategy officer Adeptiv), Valérie Herbert (chief finance officer Springbok), Kim Verhaeghen (CEO Springbok), Michiel Van Riemsdijk (chief commercial officer Adeptiv) en Sabine Bijleveld (CEO Adeptiv).
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Stoov op zoek naar de échte koukleum
- Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy Horizon
- Singer-songrapper Snelle in nieuwe campagne Milka
- [column] Brand fiction: authenticiteit of entertainment?
- Stayokay lanceert nieuwe merkcampagne: ‘Stay meer dan okay’
- Cases vanuit een abonnementsmodel zijn voor ons heel interessant
Laatste Nieuws
- Maaike Preuninger en Jasper Boon in... 01-02-2023
- Dept breidt uit met Adobe-specialist... 01-02-2023
- Considerationlist SAN New Kids On... 01-02-2023
- TBWA\Neboko versterkt team met... 01-02-2023
- Marlon von Franquemont en Reinier... 01-02-2023
- Nieuwe campagne 'Share the Luve' van... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day