Adeptiv en Springbok slaan handen ineen

Adeptiv en Springbok slaan handen ineen
  • Bureaus
  • 18 dec 2020 @ 12:18
  • 31366 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Strategie

Customer journey-marketinggroep Adeptiv bundelt de krachten met zijn Belgische tegenhanger Springbok. Met de fusie ontstaat een bedrijf van 280 medewerkers.

Adeptiv is het overkoepelende bedrijf boven de labels Searchresult, Yourzine, Kernel en Uptmz. Springbok is een 'next gen digital agency' met kantoren in Mechelen, Brussel, Parijs en Amsterdam. Met het samengaan van Springbok en Adeptiv ontstaat een van de grootste marketinggroepen in de Benelux, aldus beide partijen. De huidige directieleden van Adeptiv worden aandeelhouders in de nieuwe groep.

Sabine Bijleveld, CEO van Adeptiv, zegt: 'De ondernemende mentaliteit, cultuur en zelfde visie op de markt maken Springbok voor ons de ideale partner. Met elkaar stellen we marketeers in staat om meer controle te hebben en sneller in te springen op digitaal gedreven veranderingen.'

Kim Verhaeghen, managing partner van Springbok, vult aan: 'We hebben elkaar gevonden in de overtuiging dat data en een optimale klantervaring steeds belangrijker worden. En de digitale transformatie die wereldwijd gaande is, bevestigt dat. Onze krachtenbundeling brengt de juiste expertise samen voor de doordachte digitale oplossingen die onze klanten vandaag en morgen nodig hebben.'

Foto v.l.n.r.: Pieter Meijer (chief strategy officer Adeptiv), Valérie Herbert (chief finance officer Springbok), Kim Verhaeghen (CEO Springbok), Michiel Van Riemsdijk (chief commercial officer Adeptiv) en Sabine Bijleveld (CEO Adeptiv).

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken