Adeptiv en Springbok slaan handen ineen
- Bureaus
- 18 dec 2020 @ 12:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 18 dec 2020 @ 12:18
- Lucas Boon
Customer journey-marketinggroep Adeptiv bundelt de krachten met zijn Belgische tegenhanger Springbok. Met de fusie ontstaat een bedrijf van 280 medewerkers.
Adeptiv is het overkoepelende bedrijf boven de labels Searchresult, Yourzine, Kernel en Uptmz. Springbok is een 'next gen digital agency' met kantoren in Mechelen, Brussel, Parijs en Amsterdam. Met het samengaan van Springbok en Adeptiv ontstaat een van de grootste marketinggroepen in de Benelux, aldus beide partijen. De huidige directieleden van Adeptiv worden aandeelhouders in de nieuwe groep.
Sabine Bijleveld, CEO van Adeptiv, zegt: 'De ondernemende mentaliteit, cultuur en zelfde visie op de markt maken Springbok voor ons de ideale partner. Met elkaar stellen we marketeers in staat om meer controle te hebben en sneller in te springen op digitaal gedreven veranderingen.'
Kim Verhaeghen, managing partner van Springbok, vult aan: 'We hebben elkaar gevonden in de overtuiging dat data en een optimale klantervaring steeds belangrijker worden. En de digitale transformatie die wereldwijd gaande is, bevestigt dat. Onze krachtenbundeling brengt de juiste expertise samen voor de doordachte digitale oplossingen die onze klanten vandaag en morgen nodig hebben.'
Foto v.l.n.r.: Pieter Meijer (chief strategy officer Adeptiv), Valérie Herbert (chief finance officer Springbok), Kim Verhaeghen (CEO Springbok), Michiel Van Riemsdijk (chief commercial officer Adeptiv) en Sabine Bijleveld (CEO Adeptiv).
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

