Auke van Rossum creatief directeur Kumpany

Auke van Rossum creatief directeur Kumpany
  • Bureaus
  • 5 jan 2021 @ 12:52
  • 21574 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Auke van Rossum is sinds deze week aan de slag als creatief directeur van merkactivatiebureau Kumpany in Amsterdam. Hij wordt verantwoordelijk voor de strategie en creatie van de online en live merkactivaties van het bureau.

Van Rossum werkte hiervoor bij onder meer Talpa Network, Brand New Telly en Lemon Scented Tea. Hij zegt: 'Als we straks met z'n allen weer naar buiten mogen, speelt merkactivatie een belangrijke rol. De behoefte om ons weer verbonden te voelen, is sterker dan ooit. Merken spelen daar een grote rol in op activatieniveau, zowel online als live. Met het getalenteerde team van Kumpany hoop ik een zomer tegemoet te gaan met toffe activaties voor merken als NS, Holland Casino en Nespresso.'

Jan Paul de Wildt, directeur van Kumpany, vult aan: 'We waren voor deze positie op zoek naar een toptalent dat merken in de breedte kan bedienen in zowel offline als digitale vraagstukken. Dit hebben we in Auke gevonden. Hij is conceptueel sterk in zowel live als online merkactivatie, en dat zie je niet vaak. Auke beschikt over een gereedschapskist die volledig is uitgerust voor een tijd waarin merkactivatie creatief onderscheidend moet zijn, maar ook verdomd effectief.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken