Auke van Rossum creatief directeur Kumpany
- Bureaus
- 5 jan 2021 @ 12:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 5 jan 2021 @ 12:52
- Lucas Boon
Auke van Rossum is sinds deze week aan de slag als creatief directeur van merkactivatiebureau Kumpany in Amsterdam. Hij wordt verantwoordelijk voor de strategie en creatie van de online en live merkactivaties van het bureau.
Van Rossum werkte hiervoor bij onder meer Talpa Network, Brand New Telly en Lemon Scented Tea. Hij zegt: 'Als we straks met z'n allen weer naar buiten mogen, speelt merkactivatie een belangrijke rol. De behoefte om ons weer verbonden te voelen, is sterker dan ooit. Merken spelen daar een grote rol in op activatieniveau, zowel online als live. Met het getalenteerde team van Kumpany hoop ik een zomer tegemoet te gaan met toffe activaties voor merken als NS, Holland Casino en Nespresso.'
Jan Paul de Wildt, directeur van Kumpany, vult aan: 'We waren voor deze positie op zoek naar een toptalent dat merken in de breedte kan bedienen in zowel offline als digitale vraagstukken. Dit hebben we in Auke gevonden. Hij is conceptueel sterk in zowel live als online merkactivatie, en dat zie je niet vaak. Auke beschikt over een gereedschapskist die volledig is uitgerust voor een tijd waarin merkactivatie creatief onderscheidend moet zijn, maar ook verdomd effectief.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers