Alexandra Huizer nieuwe partner New Growth Strategies
- Bureaus
- 11 jun 2021 @ 10:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 11 jun 2021 @ 10:36
- Lucas Boon
New Growth Strategies, het adviesbureau van TBWA\Neboko, verwelkomt Alexandra als nieuwe partner. Ze deed de afgelopen jaren ervaring bij onder meer KFC, Aegon en meest recent Verkade. Vanuit laatstgenoemde werkte ze al vaker samen met New Growth Strategies.
Marc van Eck, managing director van het adviesbureau, zegt: 'Alexandra is een strateeg met creatieve denkkracht en veel sociale teamgeest. Ze denkt graag out of the box en met haar aanstekelijke enthousiasme wil ze de beste ideeën uit mensen naar boven halen. Het is bovendien erg leuk om eerst voor iemand te werken, die daarna bij ons komt werken.'
Huizer zelf vult aan: 'Toen ik als klant samenwerkte met New Growth Strategies zag ik hoe mooi het is om aan die kant van de tafel te zitten. In mijn nieuwe rol kan ik nu elke dag met merkpositionering en -strategie aan de slag, binnen een groep zeer gedreven professionals.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

