Make Money Smile-campagne voor BridgeFund door Ceci n'est pas un bureau
- 14 jun 2021 @ 12:13
- Ryan Baij
Online kredietverstrekker BridgeFund lanceert vandaag de campagne ‘Make Money Smile’ via Ster en alle online kanalen. Zowel het concept als de uitvoering waren in handen van Ceci n’est pas un bureau.
‘In de afgelopen jaren is het voor hardwerkende ondernemers steeds lastiger geworden om bij de bank geld te lenen’, zegt Rutger Quispel, cofounder en CMO bij BridgeFund. ‘De lage rentestand zorgt er daarnaast voor dat eventuele tegoeden bij diezelfde bank, snel verdampen. Wij geloven dat het anders én beter kan. Ondernemers met een kapitaaloverschot lenen via ons platform daarom geld uit aan ondernemers op zoek naar financiering, zonder tussenkomst van een bank’.
BridgeFund wil naamsbekendheid vergroten
De campagne past binnen de nieuwe marketingstrategie van BridgeFund. Quispel: ‘In de eerste jaren na onze oprichting lag onze focus voornamelijk op performancemarketing. We kiezen er nu voor om ons merk verder te laden. Een cruciale rol is daarbij weggelegd voor het vergroten van onze naamsbekendheid, wat met deze campagne zeker gaat lukken.’
Ceci n’est pas un bureau: ‘Opdracht van BridgeFund was steen in de vijver te gooien’
‘De opdracht was om BridgeFund neer te zetten als fris en vernieuwend en tegelijkertijd een steen in de vijver te gooien. We hebben daarbij alle vrijheid en het vertrouwen gekregen om de opdracht naar eigen idee invulling te geven’, aldus Sikko Gerkema, creative director bij Ceci n’est pas un bureau. ‘Vanaf het begin was het voor ons duidelijk dat BridgeFund op zoek was naar iets anders dan in de sector gebruikelijk is. Wij wilden voornamelijk laten zien dat wanneer geld stilstaat, de wereld van ondernemers stilstaat. Pas wanneer geld aan het werk kan, zijn ondernemers blij. In de woorden van BridgeFund: Make Money Smile.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat laat zien: duurzaam leven is makkelijk
- Dept wordt Europees social lead agency voor De Vegetarische...
- Even schakelen met nieuwe campagne van Sunny Cars
- Selmore wint Tikkie-campagnewedstrijd met Klene Dropjacht
- 'Ik neem een belachelijk assortiment Apple-producten mee'
- Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’
Laatste Nieuws
- Nederlands marketingbureau... 30-07-2025
- Lynk & Co lanceert Europese campagne... 28-07-2025
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency... 28-07-2025
- 'Ik neem een belachelijk assortiment... 25-07-2025
- 'Echte aandacht is offline'23-07-2025
- Even schakelen met nieuwe campagne... 21-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers