Nieuw bureau: New Era Consultancy
- Bureaus
- 30 jun 2021 @ 14:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Nieuwkomers
- 30 jun 2021 @ 14:14
- Lucas Boon
Alewijn Dekker (links), voorheen managing director bij Code d'Azur en J. Walter Thompson, start samen met Eva Nooitgedagt en Rogier Maessen een nieuw bureau genaamd New Era Consultancy.
Nooitgedagt werkte hiervoor als brand director bij Coolblue en Maessen als customer experience specialist bij ING.
Tijd voor verandering
Dekker zegt: 'Tot 2008 werd de waarde van organisaties sterk bepaald door branding, daarna werd customer experience de belangrijkste drijver. Inmiddels optimaliseert vrijwel elke organisaties dezelfde journeys, met dezelfde specialisten, op basis van dezelfde data. Hierdoor ervaren klanten geen verschil meer. Het is tijd om hier verandering in te brengen, door merk en customer experience met elkaar te verenigen.'
Nooitgedagt vult aan: 'We begeven ons in een tijd waar steeds meer producten en diensten op elkaar lijken, ook wel de commodity trap genoemd. Hierdoor wordt het voor bedrijven steeds moeilijker om te concurreren op product en draait het veelal om prijs. Het bieden van een unieke brand customer experience is de enige manier om je als bedrijf echt te onderscheiden.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

