HPB breidt uit met zes krachten
- Bureaus
- 25 feb 2022 @ 15:06
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 25 feb 2022 @ 15:06
- Ryan Baij
HPB | Het PR Bureau versterkt het team met zes PR specialisten. Recent hebben Kaya Bektas, Rosa van Leeuwen, Donata Koekkoek, Ida Brekelmans, Sterre Weber en Claudette van Asperen Vervenne zich gevoegd bij het creatieve bureau voor Earned Marketing & Reputatie.
Zij gaan aan de slag als adviseur voor opdrachtgevers als NIVEA, ASICS, PLUS, Pure Energie, Wavin NL en SNS. HPB staat merken bij in hun streven naar meer impact, beleving en maatschappelijke relevantie.
Jacqueline Bosselaar, founder en CEO van HPB: ‘Overal om ons heen zien we dat merken werken aan manieren om van betekenis te zijn. Plus supermarkt zorgt voor de buurt en het milieu en SNS zet zich in voor jongvolwassenen met oprechte aandacht voor hun persoonlijke groei. Een intrinsieke drijfveer, verbinding met en oog voor mens en maatschappij zijn hierbij essentieel. Samen met onze zes nieuwe talenten kunnen we nog harder vooruit, we zijn blij dat zij HPB komen versterken!’
Kaya Bektas (26), PR-specialist Techniek, Media & Entertainment. Bektas komt terug in de functie die hij tot januari 2020 vervulde, maar onderbrak om een (inmiddels afgeronde) master Corporate Communications & New Media aan de UvA te volgen.
Rosa van Leeuwen (26), Corporate PR-specialist. Ook Van Leeuwen is terug van weggeweest: in 2018 liep zij stage bij HPB waarna ze haar MSc Business Administration vorig jaar afrondde.
Donata Koekkoek (29), Medior PR-specialist Lifestyle & Consumer Goods. Koekkoek werkte lange tijd in Londen voor Hill + Knowlten en ScienceMagic.Inc (voorheen The Communications Store) voor merken als Spotify, LG Electronics en Dolce & Gabbana.
Ida Brekelmans (31), Medior Corporate PR-specialist. Brekelmans maakt na ruim vier jaar de overstap vanaf De Nederlandsche Bank (DNB).
Sterre Weber (22), Junior PR-specialist Lifestyle en Consumer Goods. Weber werkte voorheen als Project Manager bij Blauw Gras voor merken als Samsung Benelux, BetCity.nl en Getir.
Claudette van Asperen Vervenne (26), PR-specialist Lifestyle & Consumer Goods. Foodexpert Van Asperen Vervenne neemt een ervaring mee bij bedrijven als Crisp en maaltijdbox leverancier HelloFresh.
Fotobijschrift (met de klok mee): Kaya Bektas, Rosa van Leeuwen, Donata Koekkoek, Ida Brekelmans, Sterre Weber Claudette van Asperen Vervenne
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

