Anita Blankestijn nieuwe managing director van Gravity
- Bureaus
- 14 mrt 2022 @ 14:50
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 14 mrt 2022 @ 14:50
- Ryan Baij
Digital innovation agency Gravity heeft Anita Blankestijn aangesteld als nieuwe Managing Director. Zij neemt het stokje over van Marco Groenendijk.
Anita Blankestijn werkt sinds de oprichting in 2017 bij Gravity en heeft sindsdien meerdere rollen vervuld binnen het bureau. Onder meer de rol van Head of Operations. ‘Ik voel me vereerd om als Managing Director aan de slag te mogen. Er staan mooie plannen in het verschiet en het is mijn taak om de solide basis die er nu ligt naar een volgend niveau te brengen.’
Groenendijk is verheugd met Anita Blankestijn als nieuwe managing director van Gravity: ‘Anita was er vanaf het eerste moment bij en heeft het bureau zien ontwikkelen tot wat het vandaag de dag is. Haar betrokkenheid bij operations en ervaring binnen commerce maakt haar een geschikte opvolger. Anita het bureau laten leiden was voor mij daarom ook een logische keuze.’
Recent heeft Gravity zich aangesloten bij Loyals Group. Binnen deze nieuwe bureaugroep zal Gravity een belangrijke rol spelen rondom digitale innovatie en platformontwikkeling. Het bureau zal zijn eigen identiteit en workflows behouden. Marco van Groenendijk verdwijnt dus niet, maar stuurt als group director alle aangesloten labels aan.
Foto van links naar rechts: Head of Technology Joost van Hassel, Managing Director Anita Blankestijn, Group Director Marco Groenendijk, Head of Commerce Vincent Croes
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management