Anita Blankestijn nieuwe managing director van Gravity

Anita Blankestijn nieuwe managing director van Gravity
  • Bureaus
  • 14 mrt 2022 @ 14:50
  • 15959 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Nieuwkomers
  • 14 mrt 2022 @ 14:50
  • 15959 x gelezen
  • Ryan Baij

Digital innovation agency Gravity heeft Anita Blankestijn aangesteld als nieuwe Managing Director. Zij neemt het stokje over van Marco Groenendijk.

Anita Blankestijn werkt sinds de oprichting in 2017 bij Gravity en heeft sindsdien meerdere rollen vervuld binnen het bureau. Onder meer de rol van Head of Operations. ‘Ik voel me vereerd om als Managing Director aan de slag te mogen. Er staan mooie plannen in het verschiet en het is mijn taak om de solide basis die er nu ligt naar een volgend niveau te brengen.’

Groenendijk is verheugd met Anita Blankestijn als nieuwe managing director van Gravity: ‘Anita was er vanaf het eerste moment bij en heeft het bureau zien ontwikkelen tot wat het vandaag de dag is. Haar betrokkenheid bij operations en ervaring binnen commerce maakt haar een geschikte opvolger. Anita het bureau laten leiden was voor mij daarom ook een logische keuze.’

Recent heeft Gravity zich aangesloten bij Loyals Group. Binnen deze nieuwe bureaugroep zal Gravity een belangrijke rol spelen rondom digitale innovatie en platformontwikkeling. Het bureau zal zijn eigen identiteit en workflows behouden. Marco van Groenendijk verdwijnt dus niet, maar stuurt als group director alle aangesloten labels aan.

Foto van links naar rechts: Head of Technology Joost van Hassel, Managing Director Anita Blankestijn, Group Director Marco Groenendijk, Head of Commerce Vincent Croes

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken