Anita Blankestijn nieuwe managing director van Gravity
- Bureaus
- 14 mrt 2022 @ 14:50
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 14 mrt 2022 @ 14:50
- Ryan Baij
Digital innovation agency Gravity heeft Anita Blankestijn aangesteld als nieuwe Managing Director. Zij neemt het stokje over van Marco Groenendijk.
Anita Blankestijn werkt sinds de oprichting in 2017 bij Gravity en heeft sindsdien meerdere rollen vervuld binnen het bureau. Onder meer de rol van Head of Operations. ‘Ik voel me vereerd om als Managing Director aan de slag te mogen. Er staan mooie plannen in het verschiet en het is mijn taak om de solide basis die er nu ligt naar een volgend niveau te brengen.’
Groenendijk is verheugd met Anita Blankestijn als nieuwe managing director van Gravity: ‘Anita was er vanaf het eerste moment bij en heeft het bureau zien ontwikkelen tot wat het vandaag de dag is. Haar betrokkenheid bij operations en ervaring binnen commerce maakt haar een geschikte opvolger. Anita het bureau laten leiden was voor mij daarom ook een logische keuze.’
Recent heeft Gravity zich aangesloten bij Loyals Group. Binnen deze nieuwe bureaugroep zal Gravity een belangrijke rol spelen rondom digitale innovatie en platformontwikkeling. Het bureau zal zijn eigen identiteit en workflows behouden. Marco van Groenendijk verdwijnt dus niet, maar stuurt als group director alle aangesloten labels aan.
Foto van links naar rechts: Head of Technology Joost van Hassel, Managing Director Anita Blankestijn, Group Director Marco Groenendijk, Head of Commerce Vincent Croes
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
Laatste Nieuws
- Hibou lanceert innovatiehub Hibou/x... 19-06-2025
- KLM lanceert nieuw werkgeversmerk... 19-06-2025
- KFC kiest voor lokale kracht met... 18-06-2025
- [onderzoek] Bijna helft van... 18-06-2025
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation