Anita Blankestijn nieuwe managing director van Gravity
- Bureaus
- 14 mrt 2022 @ 14:50
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 14 mrt 2022 @ 14:50
- Ryan Baij
Digital innovation agency Gravity heeft Anita Blankestijn aangesteld als nieuwe Managing Director. Zij neemt het stokje over van Marco Groenendijk.
Anita Blankestijn werkt sinds de oprichting in 2017 bij Gravity en heeft sindsdien meerdere rollen vervuld binnen het bureau. Onder meer de rol van Head of Operations. ‘Ik voel me vereerd om als Managing Director aan de slag te mogen. Er staan mooie plannen in het verschiet en het is mijn taak om de solide basis die er nu ligt naar een volgend niveau te brengen.’
Groenendijk is verheugd met Anita Blankestijn als nieuwe managing director van Gravity: ‘Anita was er vanaf het eerste moment bij en heeft het bureau zien ontwikkelen tot wat het vandaag de dag is. Haar betrokkenheid bij operations en ervaring binnen commerce maakt haar een geschikte opvolger. Anita het bureau laten leiden was voor mij daarom ook een logische keuze.’
Recent heeft Gravity zich aangesloten bij Loyals Group. Binnen deze nieuwe bureaugroep zal Gravity een belangrijke rol spelen rondom digitale innovatie en platformontwikkeling. Het bureau zal zijn eigen identiteit en workflows behouden. Marco van Groenendijk verdwijnt dus niet, maar stuurt als group director alle aangesloten labels aan.
Foto van links naar rechts: Head of Technology Joost van Hassel, Managing Director Anita Blankestijn, Group Director Marco Groenendijk, Head of Commerce Vincent Croes
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers