PR-bureau Hibou breidt verder uit met drie ervaren krachten

PR-bureau Hibou breidt verder uit met drie ervaren krachten
  • Bureaus
  • 22 jul 2021 @ 10:24
  • 6275 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Nieuwkomers
  • 22 jul 2021 @ 10:24
  • 6275 x gelezen
  • Ryan Baij

Het datagedreven PR-bureau Hibou breidt uit met drie ervaren krachten. Sheena Hartlooper (links op de foto) is begonnen als social media en influencer marketing consultant, Karlijn Renzenbrink (midden) als senior PR consultant. Peter Westhof (rechts) sluit aan in de rol als content specialist.

Sheena Hartlooper werkte voorheen bij mediabureau UM als digital campaign manager en maakte vanuit daar de overstap naar social media advertising consultant bij Publicis Groupe label Performics. Vervolgens werkte ze bij MSL (ook Publicis Groupe) op PR, social mediastrategie, copywriting en social media advertising. Hartlooper over haar overstap naar Hibou: ‘Ik geloof in de propositie van PR met de ondersteuning van social data-analyse. Daarmee leer je veel over de perceptie van je merk, wat weer tot effectieve campagnes leidt.’

Karlijn Renzenbrink werkte als zelfstandig PR adviseur voor uiteenlopende merken in de duurzaamheids- en foodsector. Ook was ze interim consultant bij onder andere een innovatieve energieleverancier en een wereldwijde scale-up voor niche streamingsdiensten betrokken. Renzenbrink: ‘De visie van Hibou op PR, met data-analyse als basis van de strategie spreekt mij erg aan. Een verfrissende, vernieuwende aanpak van het PR vak.’

Peter Westhof is al sinds 2001 actief als financieel journalist en redacteur. Na zijn studies Nederlands en journalistiek heeft Westhof voor De Financiële Telegraaf en diverse andere financiële media gewerkt. Zijn overstap naar Hibou ziet hij als een mooie kans. ‘Naast de interessante aanpak en het diverse klantenbestand kijk ik er naar uit met de ervaren mensen van Hibou te werken in een zeer energieke omgeving.’

Directeur van Hibou Matthijs Rutten is verheugd met de nieuwe mensen: ‘Wij zijn tijdens de coronacrisis blijven groeien en hebben onze dienstverlening doorontwikkeld. Veel bedrijven vinden hun weg naar ons met verschillende vraagstukken. Met deze teamuitbreiding kunnen we gedegen invulling geven aan de toenemende vraag. De ervaring die we nu aan boord halen is van grote waarde.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken