PR-bureau Hibou breidt verder uit met drie ervaren krachten
- Bureaus
- 22 jul 2021 @ 10:24
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 22 jul 2021 @ 10:24
- Ryan Baij
Het datagedreven PR-bureau Hibou breidt uit met drie ervaren krachten. Sheena Hartlooper (links op de foto) is begonnen als social media en influencer marketing consultant, Karlijn Renzenbrink (midden) als senior PR consultant. Peter Westhof (rechts) sluit aan in de rol als content specialist.
Sheena Hartlooper werkte voorheen bij mediabureau UM als digital campaign manager en maakte vanuit daar de overstap naar social media advertising consultant bij Publicis Groupe label Performics. Vervolgens werkte ze bij MSL (ook Publicis Groupe) op PR, social mediastrategie, copywriting en social media advertising. Hartlooper over haar overstap naar Hibou: ‘Ik geloof in de propositie van PR met de ondersteuning van social data-analyse. Daarmee leer je veel over de perceptie van je merk, wat weer tot effectieve campagnes leidt.’
Karlijn Renzenbrink werkte als zelfstandig PR adviseur voor uiteenlopende merken in de duurzaamheids- en foodsector. Ook was ze interim consultant bij onder andere een innovatieve energieleverancier en een wereldwijde scale-up voor niche streamingsdiensten betrokken. Renzenbrink: ‘De visie van Hibou op PR, met data-analyse als basis van de strategie spreekt mij erg aan. Een verfrissende, vernieuwende aanpak van het PR vak.’
Peter Westhof is al sinds 2001 actief als financieel journalist en redacteur. Na zijn studies Nederlands en journalistiek heeft Westhof voor De Financiële Telegraaf en diverse andere financiële media gewerkt. Zijn overstap naar Hibou ziet hij als een mooie kans. ‘Naast de interessante aanpak en het diverse klantenbestand kijk ik er naar uit met de ervaren mensen van Hibou te werken in een zeer energieke omgeving.’
Directeur van Hibou Matthijs Rutten is verheugd met de nieuwe mensen: ‘Wij zijn tijdens de coronacrisis blijven groeien en hebben onze dienstverlening doorontwikkeld. Veel bedrijven vinden hun weg naar ons met verschillende vraagstukken. Met deze teamuitbreiding kunnen we gedegen invulling geven aan de toenemende vraag. De ervaring die we nu aan boord halen is van grote waarde.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing