PR-bureau Hibou breidt verder uit met drie ervaren krachten
- Bureaus
- 22 jul 2021 @ 10:24
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 22 jul 2021 @ 10:24
- Ryan Baij
Het datagedreven PR-bureau Hibou breidt uit met drie ervaren krachten. Sheena Hartlooper (links op de foto) is begonnen als social media en influencer marketing consultant, Karlijn Renzenbrink (midden) als senior PR consultant. Peter Westhof (rechts) sluit aan in de rol als content specialist.
Sheena Hartlooper werkte voorheen bij mediabureau UM als digital campaign manager en maakte vanuit daar de overstap naar social media advertising consultant bij Publicis Groupe label Performics. Vervolgens werkte ze bij MSL (ook Publicis Groupe) op PR, social mediastrategie, copywriting en social media advertising. Hartlooper over haar overstap naar Hibou: ‘Ik geloof in de propositie van PR met de ondersteuning van social data-analyse. Daarmee leer je veel over de perceptie van je merk, wat weer tot effectieve campagnes leidt.’
Karlijn Renzenbrink werkte als zelfstandig PR adviseur voor uiteenlopende merken in de duurzaamheids- en foodsector. Ook was ze interim consultant bij onder andere een innovatieve energieleverancier en een wereldwijde scale-up voor niche streamingsdiensten betrokken. Renzenbrink: ‘De visie van Hibou op PR, met data-analyse als basis van de strategie spreekt mij erg aan. Een verfrissende, vernieuwende aanpak van het PR vak.’
Peter Westhof is al sinds 2001 actief als financieel journalist en redacteur. Na zijn studies Nederlands en journalistiek heeft Westhof voor De Financiële Telegraaf en diverse andere financiële media gewerkt. Zijn overstap naar Hibou ziet hij als een mooie kans. ‘Naast de interessante aanpak en het diverse klantenbestand kijk ik er naar uit met de ervaren mensen van Hibou te werken in een zeer energieke omgeving.’
Directeur van Hibou Matthijs Rutten is verheugd met de nieuwe mensen: ‘Wij zijn tijdens de coronacrisis blijven groeien en hebben onze dienstverlening doorontwikkeld. Veel bedrijven vinden hun weg naar ons met verschillende vraagstukken. Met deze teamuitbreiding kunnen we gedegen invulling geven aan de toenemende vraag. De ervaring die we nu aan boord halen is van grote waarde.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

