Effie-oogst: 34 cases, uitreiking 16 november
- Bureaus
- 10 sep 2021 @ 08:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 sep 2021 @ 08:54
- Sjaak Hoogkamer
Het totaal aantal ingezonden cases voor de Effie’s 2020/2021 is 34. Met de introductie van drie nieuwe categorieën dit jaar beloont Effie niet meer alleen de effectiviteit van communicatie, maar ook de bredere marketingmix. In de nieuwe categorieën zijn 7 cases ingezonden.
De vakjury’s van de Effie zijn deze week gestart met het jureren van de cases. Effie is zoals bekend wereldwijd de meest prestigieuze award voor bewezen marketingeffectiviteit. De Effie awards worden op 16 november 2021 uitgereikt in Theater Amsterdam.
Mary Hoogerbrugge, voorzitter Effie Stuurgroep: ‘Het afgelopen jaar is een dynamisch en voor velen uitdagend jaar geweest. We kunnen daarom heel tevreden zijn met het aantal inzendingen dat we desondanks hebben binnengekregen. Met de nieuwe categorieën hebben we de deur opengezet naar meer groei in de toekomst. Daarvoor is een prima eerste stap gezet.’
Tijdens Marketing & Effie Live op 16 november zal de uitreiking van de Effie Awards – in Theater Amsterdam – wederom in vertrouwde handen zijn van Humberto Tan.
Dick van der Lecq, voorzitter Marketing & Effie Live: ‘We houden vast aan de combinatie van congres op de dag en de Effie’s in de avond. We verwachten 500 gasten uit de marcomindustrie die gaan zien wie er dit jaar de bronzen, zilveren of gouden Effie wint.’
Op de foto, credits Effie-organisatie: de uitreiking van de Effie's in 2018.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- RTL maakt overstap naar Dentsu
- Defensie lanceert nieuwe campagne 'Dienjaar'
Laatste Nieuws
- RTL maakt overstap naar Dentsu07-10-2024
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing