Effie-oogst: 34 cases, uitreiking 16 november
- Bureaus
- 10 sep 2021 @ 08:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 sep 2021 @ 08:54
- Sjaak Hoogkamer
Het totaal aantal ingezonden cases voor de Effie’s 2020/2021 is 34. Met de introductie van drie nieuwe categorieën dit jaar beloont Effie niet meer alleen de effectiviteit van communicatie, maar ook de bredere marketingmix. In de nieuwe categorieën zijn 7 cases ingezonden.
De vakjury’s van de Effie zijn deze week gestart met het jureren van de cases. Effie is zoals bekend wereldwijd de meest prestigieuze award voor bewezen marketingeffectiviteit. De Effie awards worden op 16 november 2021 uitgereikt in Theater Amsterdam.
Mary Hoogerbrugge, voorzitter Effie Stuurgroep: ‘Het afgelopen jaar is een dynamisch en voor velen uitdagend jaar geweest. We kunnen daarom heel tevreden zijn met het aantal inzendingen dat we desondanks hebben binnengekregen. Met de nieuwe categorieën hebben we de deur opengezet naar meer groei in de toekomst. Daarvoor is een prima eerste stap gezet.’
Tijdens Marketing & Effie Live op 16 november zal de uitreiking van de Effie Awards – in Theater Amsterdam – wederom in vertrouwde handen zijn van Humberto Tan.
Dick van der Lecq, voorzitter Marketing & Effie Live: ‘We houden vast aan de combinatie van congres op de dag en de Effie’s in de avond. We verwachten 500 gasten uit de marcomindustrie die gaan zien wie er dit jaar de bronzen, zilveren of gouden Effie wint.’
Op de foto, credits Effie-organisatie: de uitreiking van de Effie's in 2018.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

