Publicis Groupe Benelux stelt Wendy Pouw aan als Chief Digital Officer
- Bureaus
- 30 sep 2021 @ 08:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 sep 2021 @ 08:00
- Michiel van Zaane
Wendy Pouw start per 1 november als Chief Digital Officer bij Publicis Groupe Benelux. In deze functie is zij verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de digitale dienstverlening in Nederland en België.
Zij gaat zich richten op de verdere ontwikkeling, uitrol en professionalisering van digitale media en services binnen de groep en haar klanten. Pouw komt over van branchevereniging VIA. In haar rol als directeur heeft zij onder andere de fusie tussen IAB Nederland en VEA begeleid. Daarvoor werkte zij bij Liberty Global waar ze voor twaalf Europese markten invulling gaf aan de strategische digitale mediavraagstukken. Haar carrière startte bij Mindshare, waar zij verantwoordelijk was voor de digitale dienstverlening.
Pouw is groot voorstander van de ‘Power of one’-filosofie van Publicis Groupe, de volledige integratie van de disciplines media, creatie, productie, commerce, influence en data. Naast de filosofie spreekt ook de ambitie van Publicis haar erg aan. ‘Het is overduidelijk dat de visie, ambitie en dienstverlening van Publicis resoneren in de markt. De recent gewonnen pitches en aangetrokken talenten zijn hier o.a. het bewijs van. Hier wil ik graag onderdeel van zijn. Ik kijk er naar uit om mijn ervaring en expertise in te zetten voor het verder uitbouwen en professionaliseren van de digitale dienstverlening van Publicis’.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation