Publicis Groupe Benelux stelt Wendy Pouw aan als Chief Digital Officer
- Bureaus
- 30 sep 2021 @ 08:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 sep 2021 @ 08:00
- Michiel van Zaane
Wendy Pouw start per 1 november als Chief Digital Officer bij Publicis Groupe Benelux. In deze functie is zij verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de digitale dienstverlening in Nederland en België.
Zij gaat zich richten op de verdere ontwikkeling, uitrol en professionalisering van digitale media en services binnen de groep en haar klanten. Pouw komt over van branchevereniging VIA. In haar rol als directeur heeft zij onder andere de fusie tussen IAB Nederland en VEA begeleid. Daarvoor werkte zij bij Liberty Global waar ze voor twaalf Europese markten invulling gaf aan de strategische digitale mediavraagstukken. Haar carrière startte bij Mindshare, waar zij verantwoordelijk was voor de digitale dienstverlening.
Pouw is groot voorstander van de ‘Power of one’-filosofie van Publicis Groupe, de volledige integratie van de disciplines media, creatie, productie, commerce, influence en data. Naast de filosofie spreekt ook de ambitie van Publicis haar erg aan. ‘Het is overduidelijk dat de visie, ambitie en dienstverlening van Publicis resoneren in de markt. De recent gewonnen pitches en aangetrokken talenten zijn hier o.a. het bewijs van. Hier wil ik graag onderdeel van zijn. Ik kijk er naar uit om mijn ervaring en expertise in te zetten voor het verder uitbouwen en professionaliseren van de digitale dienstverlening van Publicis’.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

