VodafoneZiggo lanceert Priority campagne

  • Bureaus
  • 20 okt 2021 @ 10:53
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor al uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden.

De campagne, ontwikkeld door VodafoneZiggo in samenwerking met WPP (strategie en concepting) en Media.Monks (productie en creatie digital), laat zien dat je met Priority toegang zou kunnen krijgen tot op het oog onbereikbare dingen. Van main entrance tot backstage door tot kleedkamer. De campagne belooft de meeste en mooiste ervaringen voor klanten die zowel Vodafone als Ziggo hebben.

De campagne bestaat uit een TVC, radio, social media assets, online video en fotografie.

Creditlijst:
Agency: Go One by WPP
Client: VodafoneZiggo
Production: Media.Monks
Art Department: Jelier & Schaaf
Editor: Tom Burggraaff – Media.Monks
Online edit & VFX en grading: Media.Monks
Sound design: Media.Monks
Fotografie: Maurice van der Meij









Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken