Milla Jovovich nieuwe gezicht Johnnie Walker
- Bureaus
- 23 nov 2021 @ 11:53
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - StorytellingCampagnesReclame
- 23 nov 2021 @ 11:53
- Ryan Baij
Hollywood-superster Milla Jovovich is de nieuwe lokale ambassadeur voor Johnnie Walker in de campagne ‘Less Talking, Keep Walking’ gemaakt door Dept.
De campagne is de tweede van het advertentieconcept 'The Walkers' dat eerder dit jaar werd gelanceerd met Adrien Brody in de hoofdrol.
Milla Jovovich en Johnnie Walker willen mensen inspireren met het motto: "Less Talking, Keep Walking", een weerspiegeling van zowel de eigen mentaliteit van Johnnie Walker als het karakter van Oost-Europa. 'Het campagne-idee komt voort uit een inzicht dat merk, regio, Milla en ons publiek perfect verbindt', vertelt João Inácio, associate creative director bij Dept.
'De oprichter van Johnnie Walker wist dat de mooiste levens niet in een rechte lijn verlopen', legt Dora Fejes, senior brand manager Whisky bij Diageo Eastern Europe, uit.waarom ze voor Jovovich kozen. 'In de advertentie met Milla weerspiegelt het verhaal het ethos van Johnnie Walker en vat het samen in onze campagnerichting.'
De campagnefilm werd geregisserd door Paul W.S. Anderson, bekend van films als de Resident Evil-serie (2002-2016), Alien vs Predator (2004) en Monster Hunter (2020).
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Monks: nieuwe visuele merkidentiteit... 15-10-2024
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing