Milla Jovovich nieuwe gezicht Johnnie Walker

Milla Jovovich nieuwe gezicht Johnnie Walker
  • Bureaus
  • 23 nov 2021 @ 11:53
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • StorytellingCampagnesReclame

Hollywood-superster Milla Jovovich is de nieuwe lokale ambassadeur voor Johnnie Walker in de campagne ‘Less Talking, Keep Walking’ gemaakt door Dept.

De campagne is de tweede van het advertentieconcept 'The Walkers' dat eerder dit jaar werd gelanceerd met Adrien Brody in de hoofdrol.

Milla Jovovich en Johnnie Walker willen mensen inspireren met het motto: "Less Talking, Keep Walking", een weerspiegeling van zowel de eigen mentaliteit van Johnnie Walker als het karakter van Oost-Europa. 'Het campagne-idee komt voort uit een inzicht dat merk, regio, Milla en ons publiek perfect verbindt', vertelt João Inácio, associate creative director bij Dept.

'De oprichter van Johnnie Walker wist dat de mooiste levens niet in een rechte lijn verlopen', legt Dora Fejes, senior brand manager Whisky bij Diageo Eastern Europe, uit.waarom ze voor Jovovich kozen. 'In de advertentie met Milla weerspiegelt het verhaal het ethos van Johnnie Walker en vat het samen in onze campagnerichting.'

De campagnefilm werd geregisserd door Paul W.S. Anderson, bekend van films als de Resident Evil-serie (2002-2016), Alien vs Predator (2004) en Monster Hunter (2020). De campagne wordt deze week gelanceerd in Bulgarije, Сroatië, Cyprus, Tsjechië, Estland, Hongarije, Israël, Letland, Libanon, Roemenië, Rusland, Servië, Turkije en Oekraïne. 

 

 

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken