Milla Jovovich nieuwe gezicht Johnnie Walker
.jpg)
- Bureaus
- 23 nov 2021 @ 11:53
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - StorytellingCampagnesReclame
- 23 nov 2021 @ 11:53
- Ryan Baij
Hollywood-superster Milla Jovovich is de nieuwe lokale ambassadeur voor Johnnie Walker in de campagne ‘Less Talking, Keep Walking’ gemaakt door Dept.
De campagne is de tweede van het advertentieconcept 'The Walkers' dat eerder dit jaar werd gelanceerd met Adrien Brody in de hoofdrol.
Milla Jovovich en Johnnie Walker willen mensen inspireren met het motto: "Less Talking, Keep Walking", een weerspiegeling van zowel de eigen mentaliteit van Johnnie Walker als het karakter van Oost-Europa. 'Het campagne-idee komt voort uit een inzicht dat merk, regio, Milla en ons publiek perfect verbindt', vertelt João Inácio, associate creative director bij Dept.
'De oprichter van Johnnie Walker wist dat de mooiste levens niet in een rechte lijn verlopen', legt Dora Fejes, senior brand manager Whisky bij Diageo Eastern Europe, uit.waarom ze voor Jovovich kozen. 'In de advertentie met Milla weerspiegelt het verhaal het ethos van Johnnie Walker en vat het samen in onze campagnerichting.'
De campagnefilm werd geregisserd door Paul W.S. Anderson, bekend van films als de Resident Evil-serie (2002-2016), Alien vs Predator (2004) en Monster Hunter (2020).
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Greenpeace noemt Rabobank trotse sponsor van natuurverwoesting
- Jorn -de Grote Beer- is gevallen
- T-Mobile lanceert TikTok campagne om gebarentaal te leren
- Contentmarketingbureau iMediate neemt ZB over
- SAN 2022: ABC'tje voor Kruidvat, Dentsu Creative en Albert Heijn
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht voor toegankelijkheid...
Laatste Nieuws
- Jordi Bouman partner bij Huijskens... 05-06-2023
- ‘Mis ‘m niet’-campagne moet jongeren... 05-06-2023
- Lemon organiseert Spring event04-06-2023
- Bureau 0930 lanceert eerste campagne... 02-06-2023
- [interview] Mary Hoogerbrugge: 'Iris... 02-06-2023
- Marketingbureau ON. Digital neemt... 02-06-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres