Milla Jovovich nieuwe gezicht Johnnie Walker
- Bureaus
- 23 nov 2021 @ 11:53
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - StorytellingCampagnesReclame
- 23 nov 2021 @ 11:53
- Ryan Baij
Hollywood-superster Milla Jovovich is de nieuwe lokale ambassadeur voor Johnnie Walker in de campagne ‘Less Talking, Keep Walking’ gemaakt door Dept.
De campagne is de tweede van het advertentieconcept 'The Walkers' dat eerder dit jaar werd gelanceerd met Adrien Brody in de hoofdrol.
Milla Jovovich en Johnnie Walker willen mensen inspireren met het motto: "Less Talking, Keep Walking", een weerspiegeling van zowel de eigen mentaliteit van Johnnie Walker als het karakter van Oost-Europa. 'Het campagne-idee komt voort uit een inzicht dat merk, regio, Milla en ons publiek perfect verbindt', vertelt João Inácio, associate creative director bij Dept.
'De oprichter van Johnnie Walker wist dat de mooiste levens niet in een rechte lijn verlopen', legt Dora Fejes, senior brand manager Whisky bij Diageo Eastern Europe, uit.waarom ze voor Jovovich kozen. 'In de advertentie met Milla weerspiegelt het verhaal het ethos van Johnnie Walker en vat het samen in onze campagnerichting.'
De campagnefilm werd geregisserd door Paul W.S. Anderson, bekend van films als de Resident Evil-serie (2002-2016), Alien vs Predator (2004) en Monster Hunter (2020).
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing