Brand New Day start campagne voor verantwoord beleggen
- 8 feb 2022 @ 09:38
- Ryan Baij
In een nieuwe campagne probeert Brand New Day met Sander Schimmelpenninck de boodschap uit te dragen om verantwoord om te gaan met geld.
Media.Monks creëerde voor de campagne een kleurrijke wereld waarin ondernemer, columnist en presentator Sander Schimmelpenninck de kijker meeneemt langs de risico’s van verdampend spaargeld, crypto cowboys en de jacht op snel rendement. Te midden van die risico’s benadrukt Sander juist het belang van geduld.
Kalo Bagijn, oprichter van Brand New Day, vertelt: ‘In deze campagne staan 3 doelen centraal: effectiviteit, effectiviteit en effectiviteit. Oftewel: heel Nederland activeren om op verantwoorde manier vermogen voor later op te bouwen. Dat is waanzinnig belangrijk. Zéker in tijden van torenhoge inflatie en karige spaarrentes. Indexbeleggen was volgens ons natuurlijk altijd al de beste manier om verantwoord vermogen op te bouwen voor later. Dat vertellen we al jaren, maar dankzij hulp van Media.Monks vertellen we het ook in een mooie campagne aan heel Nederland.’
Media.Monks is verantwoordelijk voor de hele campagne, van strategie tot creatie tot productie. Oscar Hamming, Business Director Media.Monks, licht toe: ‘We zijn er trots op om de campagne van A tot Z in-house te hebben kunnen maken. Het is fantastisch om daarbij de verschillende disciplines zo geïntegreerd aan het werk te zien, met een geweldig eindresultaat als gevolg.’ De campagne zal het hele jaar prominent zichtbaar zijn op televisie, radio en online.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes