Brand New Day start campagne voor verantwoord beleggen
- 8 feb 2022 @ 09:38
- Ryan Baij
In een nieuwe campagne probeert Brand New Day met Sander Schimmelpenninck de boodschap uit te dragen om verantwoord om te gaan met geld.
Media.Monks creëerde voor de campagne een kleurrijke wereld waarin ondernemer, columnist en presentator Sander Schimmelpenninck de kijker meeneemt langs de risico’s van verdampend spaargeld, crypto cowboys en de jacht op snel rendement. Te midden van die risico’s benadrukt Sander juist het belang van geduld.
Kalo Bagijn, oprichter van Brand New Day, vertelt: ‘In deze campagne staan 3 doelen centraal: effectiviteit, effectiviteit en effectiviteit. Oftewel: heel Nederland activeren om op verantwoorde manier vermogen voor later op te bouwen. Dat is waanzinnig belangrijk. Zéker in tijden van torenhoge inflatie en karige spaarrentes. Indexbeleggen was volgens ons natuurlijk altijd al de beste manier om verantwoord vermogen op te bouwen voor later. Dat vertellen we al jaren, maar dankzij hulp van Media.Monks vertellen we het ook in een mooie campagne aan heel Nederland.’
Media.Monks is verantwoordelijk voor de hele campagne, van strategie tot creatie tot productie. Oscar Hamming, Business Director Media.Monks, licht toe: ‘We zijn er trots op om de campagne van A tot Z in-house te hebben kunnen maken. Het is fantastisch om daarbij de verschillende disciplines zo geïntegreerd aan het werk te zien, met een geweldig eindresultaat als gevolg.’ De campagne zal het hele jaar prominent zichtbaar zijn op televisie, radio en online.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing