Brand New Day start campagne voor verantwoord beleggen

Brand New Day start campagne voor verantwoord beleggen
  • Bureaus
  • 8 feb 2022 @ 09:38
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

In een nieuwe campagne probeert Brand New Day met Sander Schimmelpenninck de boodschap uit te dragen om verantwoord om te gaan met geld.

Media.Monks creëerde voor de campagne een kleurrijke wereld waarin ondernemer, columnist en presentator Sander Schimmelpenninck de kijker meeneemt langs de risico’s van verdampend spaargeld, crypto cowboys en de jacht op snel rendement. Te midden van die risico’s benadrukt Sander juist het belang van geduld.

Kalo Bagijn, oprichter van Brand New Day, vertelt: ‘In deze campagne staan 3 doelen centraal: effectiviteit, effectiviteit en effectiviteit. Oftewel: heel Nederland activeren om op verantwoorde manier vermogen voor later op te bouwen. Dat is waanzinnig belangrijk. Zéker in tijden van torenhoge inflatie en karige spaarrentes. Indexbeleggen was volgens ons natuurlijk altijd al de beste manier om verantwoord vermogen op te bouwen voor later. Dat vertellen we al jaren, maar dankzij hulp van Media.Monks vertellen we het ook in een mooie campagne aan heel Nederland.’

Media.Monks is verantwoordelijk voor de hele campagne, van strategie tot creatie tot productie. Oscar Hamming, Business Director Media.Monks, licht toe: ‘We zijn er trots op om de campagne van A tot Z in-house te hebben kunnen maken. Het is fantastisch om daarbij de verschillende disciplines zo geïntegreerd aan het werk te zien, met een geweldig eindresultaat als gevolg.’ De campagne zal het hele jaar prominent zichtbaar zijn op televisie, radio en online.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken