Brand New Day start campagne voor verantwoord beleggen
- 8 feb 2022 @ 09:38
- Ryan Baij
In een nieuwe campagne probeert Brand New Day met Sander Schimmelpenninck de boodschap uit te dragen om verantwoord om te gaan met geld.
Media.Monks creëerde voor de campagne een kleurrijke wereld waarin ondernemer, columnist en presentator Sander Schimmelpenninck de kijker meeneemt langs de risico’s van verdampend spaargeld, crypto cowboys en de jacht op snel rendement. Te midden van die risico’s benadrukt Sander juist het belang van geduld.
Kalo Bagijn, oprichter van Brand New Day, vertelt: ‘In deze campagne staan 3 doelen centraal: effectiviteit, effectiviteit en effectiviteit. Oftewel: heel Nederland activeren om op verantwoorde manier vermogen voor later op te bouwen. Dat is waanzinnig belangrijk. Zéker in tijden van torenhoge inflatie en karige spaarrentes. Indexbeleggen was volgens ons natuurlijk altijd al de beste manier om verantwoord vermogen op te bouwen voor later. Dat vertellen we al jaren, maar dankzij hulp van Media.Monks vertellen we het ook in een mooie campagne aan heel Nederland.’
Media.Monks is verantwoordelijk voor de hele campagne, van strategie tot creatie tot productie. Oscar Hamming, Business Director Media.Monks, licht toe: ‘We zijn er trots op om de campagne van A tot Z in-house te hebben kunnen maken. Het is fantastisch om daarbij de verschillende disciplines zo geïntegreerd aan het werk te zien, met een geweldig eindresultaat als gevolg.’ De campagne zal het hele jaar prominent zichtbaar zijn op televisie, radio en online.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers