Charlotte Wisse stapt over naar De creatieve directie
- Bureaus
- 15 aug 2022 @ 11:27
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 aug 2022 @ 11:27
- Michiel van Zaane
Reclamebureau De creatieve directie versterkt het team met accountmanager Charlotte Wisse (31 jaar). Door de uitbreiding van het team kan het bureau zich richten op verdere groei en de toenemende vraag naar Direct Marketing.
Charlotte was voorheen werkzaam bij Jump Retail als accountmanager. Haar nieuwe werkgever reclamebureau De creatieve directie is opgericht in 2010 door Manon Schermer (Managing Partner) en Mike de Haas (Creatief Partner). Inmiddels is ook Chiara Sarti (Account Director) toegetreden tot het management team. Het Amsterdamse bureau heeft een diverse klantenlijst en een portfolio van on- & offlline, direct Marketing, social media, (digi) POS, winkeldesign, huisstijl- en logo ontwikkeling, strategie, outdoor en RTV.
‘Met Charlotte (Lotte) in ons team kunnen we de kwaliteit en snelheid blijven garanderen voor al onze klanten. Met haar bureau-ervaring is zij een goede sparringpartner voor zowel onze klanten als collega’s. Wij zijn blij met de komst van Charlotte’ aldus Chiara Sarti account director bij de creatieve directie.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

