Rebranding voor technisch detacheringsbureau Trinamics

Rebranding voor technisch detacheringsbureau Trinamics
  • Bureaus
  • 19 sep 2024 @ 07:35
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Recruitment detachering agency Trinamics heeft een rebranding ondergaan. Hiermee wil het bureau haar positie binnen de detachering van technisch personeel versterken.

In een wereld die rap digitaliseert, wordt 'humanity' steeds onmisbaarder. De vraag naar technische professionals stijgt dan ook even hard mee. In samenwerking met het managementteam van Trinamics, ontwikkelde Vengean de Brand Strategy, Brand Story en -Theme: Taking on tomorrow. Daarnaast creëerde de creative branding agency de visuele identiteit en het communicatieconcept, dat 360-graden in on- en offlinekanalen wordt doorvertaald richting specifieke doelgroepen in de technische sector. Onderdeel van de communicatie is een Brand Movie waarin het merk op energieke wijze tot leven komt. Verder ontwikkelde het bureau het geavanceerde nieuwe web-platform van T dat directe online werving en matching faciliteert, gekoppeld aan programmatic digital advertising.

Credits:
Brand Strategy & Communication Concept: Vengean
Filmproductie: Studio Lukkien
Regie: Sander Janssen 
Sonic branding, sound design, music composition, production: Studio Lukkien                       
Fotografie: Willy Pakalia
Mediabureau: Zuiver Media
                              

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken