Rebranding voor technisch detacheringsbureau Trinamics

- Bureaus
- 19 sep 2024 @ 07:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 sep 2024 @ 07:35
- Michiel van Zaane
Recruitment detachering agency Trinamics heeft een rebranding ondergaan. Hiermee wil het bureau haar positie binnen de detachering van technisch personeel versterken.
In een wereld die rap digitaliseert, wordt 'humanity' steeds onmisbaarder. De vraag naar technische professionals stijgt dan ook even hard mee. In samenwerking met het managementteam van Trinamics, ontwikkelde Vengean de Brand Strategy, Brand Story en -Theme: Taking on tomorrow. Daarnaast creëerde de creative branding agency de visuele identiteit en het communicatieconcept, dat 360-graden in on- en offlinekanalen wordt doorvertaald richting specifieke doelgroepen in de technische sector. Onderdeel van de communicatie is een Brand Movie waarin het merk op energieke wijze tot leven komt. Verder ontwikkelde het bureau het geavanceerde nieuwe web-platform van T dat directe online werving en matching faciliteert, gekoppeld aan programmatic digital advertising.
Credits:
Brand Strategy & Communication Concept: Vengean
Filmproductie: Studio Lukkien
Regie: Sander Janssen
Sonic branding, sound design, music composition, production: Studio Lukkien
Fotografie: Willy Pakalia
Mediabureau: Zuiver Media
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

