Rebranding voor technisch detacheringsbureau Trinamics
- Bureaus
- 19 sep 2024 @ 07:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 sep 2024 @ 07:35
- Michiel van Zaane
Recruitment detachering agency Trinamics heeft een rebranding ondergaan. Hiermee wil het bureau haar positie binnen de detachering van technisch personeel versterken.
In een wereld die rap digitaliseert, wordt 'humanity' steeds onmisbaarder. De vraag naar technische professionals stijgt dan ook even hard mee. In samenwerking met het managementteam van Trinamics, ontwikkelde Vengean de Brand Strategy, Brand Story en -Theme: Taking on tomorrow. Daarnaast creëerde de creative branding agency de visuele identiteit en het communicatieconcept, dat 360-graden in on- en offlinekanalen wordt doorvertaald richting specifieke doelgroepen in de technische sector. Onderdeel van de communicatie is een Brand Movie waarin het merk op energieke wijze tot leven komt. Verder ontwikkelde het bureau het geavanceerde nieuwe web-platform van T dat directe online werving en matching faciliteert, gekoppeld aan programmatic digital advertising.
Credits:
Brand Strategy & Communication Concept: Vengean
Filmproductie: Studio Lukkien
Regie: Sander Janssen
Sonic branding, sound design, music composition, production: Studio Lukkien
Fotografie: Willy Pakalia
Mediabureau: Zuiver Media
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Green Food Lab in zee met met... 10-01-2025
- Campagne Natuurhuisje voor derde... 10-01-2025
- Jumbo scoort dankzij samenwerking... 09-01-2025
- Campagne toont genadeloze impact van... 08-01-2025
- TopParken introduceert Bob de... 08-01-2025
- LOI lanceert campagne 'De Dagdroom... 07-01-2025