TikTok Marketing Partner Agency Badge voor Aidem

- Bureaus
- 7 mrt 2025 @ 08:55
- Link
- 
  
 Kel Koenen
 Hoofdredacteur
 MarketingTribune
- Geen tag
- 7 mrt 2025 @ 08:55
- Kel Koenen
Aidem Agency heeft de officiële TikTok Marketing Partner Agency Badge ontvangen. Dit keurmerk wordt door TikTok toegekend aan bureaus met bewezen full funnel-capaciteiten en een sterke staat van dienst op het platform.
Aidem behoort hiermee tot een selecte groep van twintig Europese bureaus in de categorie 'Agency' die deze erkenning hebben gekregen. De TikTok Marketing Partner Badge wordt uitgereikt aan bureaus die uitblinken in het ontwikkelen van impactvolle TikTok-campagnes, variërend van merkbekendheid en community-building tot conversie en engagement. Aidem onderscheidt zich van andere bureaus doordat het zowel strategische als creatieve diensten aanbiedt en niet enkel gericht is op advertentiebeheer.
Aidem Agency heeft succesvolle TikTok-campagnes ontwikkeld voor merken als Oreo, bol, Alpro, ICI Paris XL, Albelli, Body&Fit, American Tourister, Disney On Ice, Monster Jam, Jurassic World en Paw Patrol. In 2024 won het bureau een AMMA Award voor de Mindshare x Unilever-case in de categorie ‘Beste inzet van medium TikTok’. Daarnaast heeft Aidem met bol samengewerkt om TikTok-content op nationale billboards te vertonen, waarmee zij de grenzen tussen digitale en traditionele reclame doorbraken.
‘Deze badge bevestigt onze expertise en innovatieve aanpak binnen het social media landschap’, stelt Marwan Guedamsi, co-founder van Aidem Agency. ‘Het is een eer om als Nederlands bureau naast enkele van de wereldwijde topbureaus deze erkenning van TikTok te ontvangen.’
Foto (vlnr): Senna Kost, Marwan Guedamsi, Oscar Mooy
- 
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




