TikTok Marketing Partner Agency Badge voor Aidem

- Bureaus
- 7 mrt 2025 @ 08:55
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 mrt 2025 @ 08:55
- Kel Koenen
Aidem Agency heeft de officiële TikTok Marketing Partner Agency Badge ontvangen. Dit keurmerk wordt door TikTok toegekend aan bureaus met bewezen full funnel-capaciteiten en een sterke staat van dienst op het platform.
Aidem behoort hiermee tot een selecte groep van twintig Europese bureaus in de categorie 'Agency' die deze erkenning hebben gekregen. De TikTok Marketing Partner Badge wordt uitgereikt aan bureaus die uitblinken in het ontwikkelen van impactvolle TikTok-campagnes, variërend van merkbekendheid en community-building tot conversie en engagement. Aidem onderscheidt zich van andere bureaus doordat het zowel strategische als creatieve diensten aanbiedt en niet enkel gericht is op advertentiebeheer.
Aidem Agency heeft succesvolle TikTok-campagnes ontwikkeld voor merken als Oreo, bol, Alpro, ICI Paris XL, Albelli, Body&Fit, American Tourister, Disney On Ice, Monster Jam, Jurassic World en Paw Patrol. In 2024 won het bureau een AMMA Award voor de Mindshare x Unilever-case in de categorie ‘Beste inzet van medium TikTok’. Daarnaast heeft Aidem met bol samengewerkt om TikTok-content op nationale billboards te vertonen, waarmee zij de grenzen tussen digitale en traditionele reclame doorbraken.
‘Deze badge bevestigt onze expertise en innovatieve aanpak binnen het social media landschap’, stelt Marwan Guedamsi, co-founder van Aidem Agency. ‘Het is een eer om als Nederlands bureau naast enkele van de wereldwijde topbureaus deze erkenning van TikTok te ontvangen.’
Foto (vlnr): Senna Kost, Marwan Guedamsi, Oscar Mooy
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management