TikTok Marketing Partner Agency Badge voor Aidem

- Bureaus
- 7 mrt 2025 @ 08:55
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 mrt 2025 @ 08:55
- Kel Koenen
Aidem Agency heeft de officiële TikTok Marketing Partner Agency Badge ontvangen. Dit keurmerk wordt door TikTok toegekend aan bureaus met bewezen full funnel-capaciteiten en een sterke staat van dienst op het platform.
Aidem behoort hiermee tot een selecte groep van twintig Europese bureaus in de categorie 'Agency' die deze erkenning hebben gekregen. De TikTok Marketing Partner Badge wordt uitgereikt aan bureaus die uitblinken in het ontwikkelen van impactvolle TikTok-campagnes, variërend van merkbekendheid en community-building tot conversie en engagement. Aidem onderscheidt zich van andere bureaus doordat het zowel strategische als creatieve diensten aanbiedt en niet enkel gericht is op advertentiebeheer.
Aidem Agency heeft succesvolle TikTok-campagnes ontwikkeld voor merken als Oreo, bol, Alpro, ICI Paris XL, Albelli, Body&Fit, American Tourister, Disney On Ice, Monster Jam, Jurassic World en Paw Patrol. In 2024 won het bureau een AMMA Award voor de Mindshare x Unilever-case in de categorie ‘Beste inzet van medium TikTok’. Daarnaast heeft Aidem met bol samengewerkt om TikTok-content op nationale billboards te vertonen, waarmee zij de grenzen tussen digitale en traditionele reclame doorbraken.
‘Deze badge bevestigt onze expertise en innovatieve aanpak binnen het social media landschap’, stelt Marwan Guedamsi, co-founder van Aidem Agency. ‘Het is een eer om als Nederlands bureau naast enkele van de wereldwijde topbureaus deze erkenning van TikTok te ontvangen.’
Foto (vlnr): Senna Kost, Marwan Guedamsi, Oscar Mooy
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers