Blendle lanceert eigen geluid

Blendle lanceert eigen geluid
  • Content
  • 19 apr 2019 @ 10:43
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentMakers

Blendle lanceert in samenwerking met Tambr een eigen geluid. Dit geluid moet terugkomen in de podcasts, commercials, online campagnes en app van de nieuwskiosk.

Alexander Klöpping, oprichter van Blendle, laat weten: 'Het is voor ons een logische stap om de liefde die we in ons visuele product stoppen ook naar een duidelijk audioprofiel te vertalen.'

De uitdaging was om een herkenbaar geluid te creëren dat tegelijkertijd recht doet aan het soort nieuws. Klöpping: 'Zo vraagt een item over het afbranden van de Notre Dame om een andere sfeer dan de laatste column van Japke D. Bouma.'

Mark Schilders is door Tambr aangesteld als 'huiscomponist' van Blendle. Willemijn van Hussen, founder van sonic branding bureau Tambr, zegt: 'Wij vinden het belangrijk dat de componist en het merk in rechtstreeks contact met elkaar staan en een lange termijn relatie aangaan, om zodoende maximale creativiteit en consitentie te waarborgen.'

Het bewuste geluid is hier te beluisteren.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken