Blendle lanceert eigen geluid

- Content
- 19 apr 2019 @ 10:43
- 19463 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentMakers
- 19 apr 2019 @ 10:43
- 19463 x gelezen
- Lucas Boon
Blendle lanceert in samenwerking met Tambr een eigen geluid. Dit geluid moet terugkomen in de podcasts, commercials, online campagnes en app van de nieuwskiosk.
Alexander Klöpping, oprichter van Blendle, laat weten: 'Het is voor ons een logische stap om de liefde die we in ons visuele product stoppen ook naar een duidelijk audioprofiel te vertalen.'
De uitdaging was om een herkenbaar geluid te creëren dat tegelijkertijd recht doet aan het soort nieuws. Klöpping: 'Zo vraagt een item over het afbranden van de Notre Dame om een andere sfeer dan de laatste column van Japke D. Bouma.'
Mark Schilders is door Tambr aangesteld als 'huiscomponist' van Blendle. Willemijn van Hussen, founder van sonic branding bureau Tambr, zegt: 'Wij vinden het belangrijk dat de componist en het merk in rechtstreeks contact met elkaar staan en een lange termijn relatie aangaan, om zodoende maximale creativiteit en consitentie te waarborgen.'
Het bewuste geluid is hier te beluisteren.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Kwalitatieve content is een... 05-01-2021
- N=Content breidt social-team uit05-01-2021
- Positieve merkeffecten branded... 05-01-2021
- Fonds Gehandicaptensport lanceert... 22-12-2020
- Velux speelt met podcast in op... 17-12-2020
MarketingTribune Events
- 22jan 2021
Inschrijven Shopping Awards 2021
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards