Lego kiest voor LVTPR
- Content
- 27 jun 2019 @ 11:39
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - KlantenPR
- 27 jun 2019 @ 11:39
- Redactie Contentmarketing
PR-bureau LVTPR gaat aan de slag met de PR- en communicatieactiviteiten voor speelgoedmerk Lego.
De nadruk ligt in beginsel op een nieuwe productintroductie en Lego World in de Jaarbeurs Utrecht. LVTPR werkt ook voor opdrachtgevers als Nintendo en iCandy.
Heidi Verheyen, marketing director Benelux bij Lego, laat weten: 'In LVTPR hebben we een partner binnengehaald die groot durft te denken en tegelijkertijd realististisch is in de haalbaarheid van projecten. Daarbij maakt de brede inzetbaarheid van de in-house expertises in zowel Nederland als België dit bureau een professionele verlenging van onze eigen marketingafdeling.
Charly Lammers van Toorenburg, CEO van LVTPR, voegt daaraan toe: 'We zijn trots dat we deze grote naam mogen toevoegen aan ons klantportfolio.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
Laatste Nieuws
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes