Lego kiest voor LVTPR

  • Content
  • 27 jun 2019 @ 11:39
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenPR

PR-bureau LVTPR gaat aan de slag met de PR- en communicatieactiviteiten voor speelgoedmerk Lego.

De nadruk ligt in beginsel op een nieuwe productintroductie en Lego World in de Jaarbeurs Utrecht. LVTPR werkt ook voor opdrachtgevers als Nintendo en iCandy.

Heidi Verheyen, marketing director Benelux bij Lego, laat weten: 'In LVTPR hebben we een partner binnengehaald die groot durft te denken en tegelijkertijd realististisch is in de haalbaarheid van projecten. Daarbij maakt de brede inzetbaarheid van de in-house expertises in zowel Nederland als België dit bureau een professionele verlenging van onze eigen marketingafdeling.

Charly Lammers van Toorenburg, CEO van LVTPR, voegt daaraan toe: 'We zijn trots dat we deze grote naam mogen toevoegen aan ons klantportfolio.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken