Lego kiest voor LVTPR
- Content
- 27 jun 2019 @ 11:39
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - KlantenPR
- 27 jun 2019 @ 11:39
- Redactie Contentmarketing
PR-bureau LVTPR gaat aan de slag met de PR- en communicatieactiviteiten voor speelgoedmerk Lego.
De nadruk ligt in beginsel op een nieuwe productintroductie en Lego World in de Jaarbeurs Utrecht. LVTPR werkt ook voor opdrachtgevers als Nintendo en iCandy.
Heidi Verheyen, marketing director Benelux bij Lego, laat weten: 'In LVTPR hebben we een partner binnengehaald die groot durft te denken en tegelijkertijd realististisch is in de haalbaarheid van projecten. Daarbij maakt de brede inzetbaarheid van de in-house expertises in zowel Nederland als België dit bureau een professionele verlenging van onze eigen marketingafdeling.
Charly Lammers van Toorenburg, CEO van LVTPR, voegt daaraan toe: 'We zijn trots dat we deze grote naam mogen toevoegen aan ons klantportfolio.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Surfmerk Devoted lanceert brandfilm... 25-07-2024
- Snapchat belicht bijzondere sporten... 19-07-2024
- Ster lanceert podcast Starten met... 17-07-2024
- 'Consument ziet peulvrucht over het... 12-07-2024
- Center Parcs breidt contentstrategie... 11-07-2024
- Inschrijving Grand Prix Content... 10-07-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing