De Zonnebloem kiest voor Born05

  • Content
  • 24 apr 2020 @ 09:06
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenContent

De Zonnebloem, vrijwilligersorganisatie voor Nederlanders met een lichamelijke beperking, heeft na een kort pitchproces gekozen voor digitaal bureau Born05. De partijen gaan een samenwerking aan op het gebied van content, strategie, communicatie en campagnes.

Born05 is inmiddels aan de slag met een nieuwe campagne die het belang van de vereniging onder de aandacht van het Nederlands publiek moet brengen. Aansluitend volgt in 2021 een nieuwe corporate communicatiestrategie.

Karen Jansen, communicatie en brand manager bij de Zonnebloem, zegt: 'Born05 heeft een creatieve en eigentijdse communicatiestrategie ontwikkeld die ons het vertrouwen geeft dat we in de komende jaren de groei realiseren die we voor ogen hebben.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken