Sdu Uitgevers lanceert finance-platform
- Content
- 10 dec 2019 @ 11:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentUitgeefstrategieMakers
- 10 dec 2019 @ 11:38
- Lucas Boon
Met de campagne 'I Know. Do You?' introduceert Sdu Uitgevers het nieuwe platform Financial Law Hub. De campagne en introductievideo zijn bedacht en ontwikkeld door Wayne Parker Kent.
Financial Law Hub is een platform dat financieel experts op een efficiënte manier in hun informatiebehoeften moet voorzien. Sdu vroeg Wayne Parker Kent om 'een spraakmakend concept met een hoog deelbaarheidsgehalte' te ontwikkelen.
Anthon Verweij, uitgever financieel recht bij Sdu, laat weten: 'Financiële professionals leven constant in een soort juridische fear of missing out-sfeer, omdat financiële wet- en regelgeving continu verandert. Deze informatie moeten ze bovendien dagelijks uit verschillende bronnen zien te filteren. Met dit nieuwe platform bieden we nu een plek waar je alles up-to-date en in heldere formats krijgt opgediend.’
De tagline 'I Know. Do You?' wordt in de introductievideo gepresenteerd als de belofte van het platform: met Sdu ben je op de hoogte. De kernredactie van Sdu speelt de hoofdrol in de video die is opgenomen op de Zuidas. Dat is volgens Mark Schoones, creative director van Wayne Parker Kent, niet meer dan logisch. 'Er loopt een dunne lijn tussen schreeuwerigheid en zelfverzekerdheid. Maar met een beetje lef vanuit het merk kun je die balans vinden. Gelukkig bezit Sdu dat lef.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
Laatste Nieuws
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes