Sdu Uitgevers lanceert finance-platform

  • Content
  • 10 dec 2019 @ 11:38
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentUitgeefstrategieMakers

Met de campagne 'I Know. Do You?' introduceert Sdu Uitgevers het nieuwe platform Financial Law Hub. De campagne en introductievideo zijn bedacht en ontwikkeld door Wayne Parker Kent.

Financial Law Hub is een platform dat financieel experts op een efficiënte manier in hun informatiebehoeften moet voorzien. Sdu vroeg Wayne Parker Kent om 'een spraakmakend concept met een hoog deelbaarheidsgehalte' te ontwikkelen.

Anthon Verweij, uitgever financieel recht bij Sdu, laat weten: 'Financiële professionals leven constant in een soort juridische fear of missing out-sfeer, omdat financiële wet- en regelgeving continu verandert. Deze informatie moeten ze bovendien dagelijks uit verschillende bronnen zien te filteren. Met dit nieuwe platform bieden we nu een plek waar je alles up-to-date en in heldere formats krijgt opgediend.’

De tagline 'I Know. Do You?' wordt in de introductievideo gepresenteerd als de belofte van het platform: met Sdu ben je op de hoogte. De kernredactie van Sdu speelt de hoofdrol in de video die is opgenomen op de Zuidas. Dat is volgens Mark Schoones, creative director van Wayne Parker Kent, niet meer dan logisch. 'Er loopt een dunne lijn tussen schreeuwerigheid en zelfverzekerdheid. Maar met een beetje lef vanuit het merk kun je die balans vinden. Gelukkig bezit Sdu dat lef.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken