Born05 en Contenders maken contentcampagne voor Hoogvliet
- Content
- 4 aug 2021 @ 14:31
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StorytellingFoodMarketingcommunicatie
- 4 aug 2021 @ 14:31
- Peter van Woensel Kooy
Contenders en Born05 hebben een zomerse social media-campagne voor supermarktketen Hoogvliet ontwikkeld. Contenders is onderdeel van Lukkien, weer samen genieten is de verhaallijn.
Onderliggend bericht: met het Hoogvliet-assortiment heb je álles in huis voor een heerlijke dag buiten.
Katja Hofman, producent bij Contenders vertelt MarkeingTribune: 'Voor de Buiten Genieten-campagne hebben we twee hoofdspots gemaakt. Hierin introduceren we de BBQ-man en zien we gezinnen, families en genieten van een breed scala Hoogvliet-producten. Hoewel het op beeld stralend weer is, viel er in werkelijkheid de nodige regen. Met piepschuim en dekens hielden we de acteurs en de set droog.'
Om onder de aandacht van de consument te blijven en het zomergevoel te claimen, produceerde Contenders daarnaast vijf Raad-de-zomerhit-video’s. Duncan Meijering, dit voorjaar nog in de rol van Paasman voor Hoogvliet, maakt dit keer zijn opwachting als BBQ-expert. In de video’s daagt hij met zijn opvallende moves de kijker uit om verschillende zomerhits te raden.
De online campagne van Hoogvliet zal de hele zomer van 2021 lopen en werd gelanceerd op de social mediakanalen van Hoogvliet en on demand televisie. Naast de hoofdspots is een groot aantal cutdowns te zien. Bekijk de film in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits
Adverteerder: Hoogvliet
Bureau: Born05
Productiemaatschappij: Lukkien / Contenders
Regisseur: Guido Vedder
Over Contenders
'Contenders is een multidisciplinair team van verhalenvertellers gespecialiseerd in videocontent van alle soorten en maten. Creatie, productie, regie, montage: dit wendbare team heeft alles in huis voor kleine en grotere producties. De kracht: samenwerking! Met klanten én met partners. De boodschap zo efficiënt en resultaatgericht mogelijk overbrengen. Als onderdeel van Lukkien zijn alle resources en faciliteiten altijd binnen handbereik.'
(bron: Contenders)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Hoogvliet
- content
- Contenders
- verhaal
- campagne
- contentmarketing
- zomer
- keten
- Lukkien
- social media
- aandacht
- Born05
- merk
- Contenders
- Hoogvliet
- retail
- supermarkt
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers