Born05 en Contenders maken contentcampagne voor Hoogvliet
- Content
- 4 aug 2021 @ 14:31
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StorytellingFoodMarketingcommunicatie
- 4 aug 2021 @ 14:31
- Peter van Woensel Kooy
Contenders en Born05 hebben een zomerse social media-campagne voor supermarktketen Hoogvliet ontwikkeld. Contenders is onderdeel van Lukkien, weer samen genieten is de verhaallijn.
Onderliggend bericht: met het Hoogvliet-assortiment heb je álles in huis voor een heerlijke dag buiten.
Katja Hofman, producent bij Contenders vertelt MarkeingTribune: 'Voor de Buiten Genieten-campagne hebben we twee hoofdspots gemaakt. Hierin introduceren we de BBQ-man en zien we gezinnen, families en genieten van een breed scala Hoogvliet-producten. Hoewel het op beeld stralend weer is, viel er in werkelijkheid de nodige regen. Met piepschuim en dekens hielden we de acteurs en de set droog.'
Om onder de aandacht van de consument te blijven en het zomergevoel te claimen, produceerde Contenders daarnaast vijf Raad-de-zomerhit-video’s. Duncan Meijering, dit voorjaar nog in de rol van Paasman voor Hoogvliet, maakt dit keer zijn opwachting als BBQ-expert. In de video’s daagt hij met zijn opvallende moves de kijker uit om verschillende zomerhits te raden.
De online campagne van Hoogvliet zal de hele zomer van 2021 lopen en werd gelanceerd op de social mediakanalen van Hoogvliet en on demand televisie. Naast de hoofdspots is een groot aantal cutdowns te zien. Bekijk de film in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits
Adverteerder: Hoogvliet
Bureau: Born05
Productiemaatschappij: Lukkien / Contenders
Regisseur: Guido Vedder
Over Contenders
'Contenders is een multidisciplinair team van verhalenvertellers gespecialiseerd in videocontent van alle soorten en maten. Creatie, productie, regie, montage: dit wendbare team heeft alles in huis voor kleine en grotere producties. De kracht: samenwerking! Met klanten én met partners. De boodschap zo efficiënt en resultaatgericht mogelijk overbrengen. Als onderdeel van Lukkien zijn alle resources en faciliteiten altijd binnen handbereik.'
(bron: Contenders)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- social media
- supermarkt
- Hoogvliet
- keten
- merk
- Contenders
- Hoogvliet
- zomer
- contentmarketing
- aandacht
- campagne
- Contenders
- content
- Born05
- Lukkien
- verhaal
- retail
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
- [column] De dealeradvertentie hoeft geen moetje te zijn
- RIVM vraagt aandacht voor vaccinaties kinderen
- Extra aandacht RegioBank voor sparen jongeren
- [column] Copywriting gaat ook over weglaten
Laatste Nieuws
- Milieuorganisaties lanceren “Op... 08-11-2024
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing