Born05 en Contenders maken contentcampagne voor Hoogvliet

- Content
- 4 aug 2021 @ 14:31
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StorytellingFoodMarketingcommunicatie
- 4 aug 2021 @ 14:31
- Peter van Woensel Kooy
Contenders en Born05 hebben een zomerse social media-campagne voor supermarktketen Hoogvliet ontwikkeld. Contenders is onderdeel van Lukkien, weer samen genieten is de verhaallijn.
Onderliggend bericht: met het Hoogvliet-assortiment heb je álles in huis voor een heerlijke dag buiten.
Katja Hofman, producent bij Contenders vertelt MarkeingTribune: 'Voor de Buiten Genieten-campagne hebben we twee hoofdspots gemaakt. Hierin introduceren we de BBQ-man en zien we gezinnen, families en genieten van een breed scala Hoogvliet-producten. Hoewel het op beeld stralend weer is, viel er in werkelijkheid de nodige regen. Met piepschuim en dekens hielden we de acteurs en de set droog.'
Om onder de aandacht van de consument te blijven en het zomergevoel te claimen, produceerde Contenders daarnaast vijf Raad-de-zomerhit-video’s. Duncan Meijering, dit voorjaar nog in de rol van Paasman voor Hoogvliet, maakt dit keer zijn opwachting als BBQ-expert. In de video’s daagt hij met zijn opvallende moves de kijker uit om verschillende zomerhits te raden.
De online campagne van Hoogvliet zal de hele zomer van 2021 lopen en werd gelanceerd op de social mediakanalen van Hoogvliet en on demand televisie. Naast de hoofdspots is een groot aantal cutdowns te zien. Bekijk de film in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits
Adverteerder: Hoogvliet
Bureau: Born05
Productiemaatschappij: Lukkien / Contenders
Regisseur: Guido Vedder
Over Contenders
'Contenders is een multidisciplinair team van verhalenvertellers gespecialiseerd in videocontent van alle soorten en maten. Creatie, productie, regie, montage: dit wendbare team heeft alles in huis voor kleine en grotere producties. De kracht: samenwerking! Met klanten én met partners. De boodschap zo efficiënt en resultaatgericht mogelijk overbrengen. Als onderdeel van Lukkien zijn alle resources en faciliteiten altijd binnen handbereik.'
(bron: Contenders)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Contenders
- verhaal
- content
- contentmarketing
- Born05
- Contenders
- keten
- Hoogvliet
- aandacht
- retail
- Hoogvliet
- social media
- supermarkt
- Lukkien
- zomer
- campagne
- merk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Campagnefilm 'Eye Opener' laat kracht van cultureel divers...
- Podcast Show 2023: onafhankelijkheid, awards, medische...
- ‘Het is oké’ van Sor & Tabitha trapt campagne mentale...
- DOSSIER CONTENTMARKETING De Speld: Humor met boodschap werkt...
- Wecycle campagne van Stichting Open moet hergebruik stimuleren
- Column Onderzoek: de content paradox
Laatste Nieuws
- Snickers zet YouTube-serie in om... 31-05-2023
- Penelope Cruz in reclamecampagne... 30-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING Unravel:... 30-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING 7 vragen... 30-05-2023
- Podcast Show 2023:... 27-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING De Speld:... 26-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres