Born05 en Contenders maken contentcampagne voor Hoogvliet

Born05 en Contenders maken contentcampagne voor Hoogvliet
  • Content
  • 4 aug 2021 @ 14:31
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • StorytellingFoodMarketingcommunicatie

Contenders en Born05 hebben een zomerse social media-campagne voor supermarktketen Hoogvliet ontwikkeld. Contenders is onderdeel van Lukkien, weer samen genieten is de verhaallijn.

Onderliggend bericht: met het Hoogvliet-assortiment heb je álles in huis voor een heerlijke dag buiten.

Katja Hofman, producent bij Contenders vertelt MarkeingTribune: 'Voor de Buiten Genieten-campagne hebben we twee hoofdspots gemaakt. Hierin introduceren we de BBQ-man en zien we gezinnen, families en genieten van een breed scala Hoogvliet-producten. Hoewel het op beeld stralend weer is, viel er in werkelijkheid de nodige regen. Met piepschuim en dekens hielden we de acteurs en de set droog.'

Om onder de aandacht van de consument te blijven en het zomergevoel te claimen, produceerde Contenders daarnaast vijf Raad-de-zomerhit-video’s. Duncan Meijering, dit voorjaar nog in de rol van Paasman voor Hoogvliet, maakt dit keer zijn opwachting als BBQ-expert. In de video’s daagt hij met zijn opvallende moves de kijker uit om verschillende zomerhits te raden.

De online campagne van Hoogvliet zal de hele zomer van 2021 lopen en werd gelanceerd op de social mediakanalen van Hoogvliet en on demand televisie. Naast de hoofdspots is een groot aantal cutdowns te zien. Bekijk de film in het venster hieronder.
(PvWK)

Credits
Adverteerder: Hoogvliet  
Bureau: Born05
Productiemaatschappij: Lukkien / Contenders  
Regisseur: Guido Vedder

Over Contenders
'Contenders is een multidisciplinair team van verhalenvertellers gespecialiseerd in videocontent van alle soorten en maten. Creatie, productie, regie, montage: dit wendbare team heeft alles in huis voor kleine en grotere producties. De kracht: samenwerking! Met klanten én met partners. De boodschap zo efficiënt en resultaatgericht mogelijk overbrengen. Als onderdeel van Lukkien zijn alle resources en faciliteiten altijd binnen handbereik.'

(bron: Contenders)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken