Crowdmedia maakt social campagne voor Keolis
- 29 sep 2021 @ 08:47
- Ryan Baij
Contentmarketingbureau Crowdmedia ontwikkelt een socialcampagne voor de OV-regio’s RRReis en Twents en voor Blauwnetlijn Zutphen-Oldenzaal op LinkedIn, Facebook en Instagram.
Het doel van de campagne van Vervoersmaatschappij Keolis is om hun nieuwe flexibel abonnement te promoten. De campagne bestaat uit een touch-, tell- en sellfase. In de touchfase staat een video centraal. In de tell- en sellfase worden snippets uit de video en nieuwe visuals ingezet om het abonnement onder de aandacht te brengen. Met posters in bussen en treinen wordt de doelgroep ook offline bereikt.
Wouter Hameka (mede-eigenaar bij Crowdmedia): ‘Ook na corona blijven medewerkers vaak gedeeltelijk thuiswerken. Met de video die we hebben gemaakt spelen we hierop in. Mensen herkennen wat we laten zien. Door de voordelen van het openbaar vervoer te benoemen, willen we ervoor zorgen dat mensen, op de dagen dat ze wel naar kantoor gaan, de bus of trein pakken. Het nieuwe, flexibele abonnement is daar een ideale oplossing voor.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- 'De Grand Prix draait niet om... 19-09-2025
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes