Crowdmedia maakt social campagne voor Keolis
- 29 sep 2021 @ 08:47
- Ryan Baij
Contentmarketingbureau Crowdmedia ontwikkelt een socialcampagne voor de OV-regio’s RRReis en Twents en voor Blauwnetlijn Zutphen-Oldenzaal op LinkedIn, Facebook en Instagram.
Het doel van de campagne van Vervoersmaatschappij Keolis is om hun nieuwe flexibel abonnement te promoten. De campagne bestaat uit een touch-, tell- en sellfase. In de touchfase staat een video centraal. In de tell- en sellfase worden snippets uit de video en nieuwe visuals ingezet om het abonnement onder de aandacht te brengen. Met posters in bussen en treinen wordt de doelgroep ook offline bereikt.
Wouter Hameka (mede-eigenaar bij Crowdmedia): ‘Ook na corona blijven medewerkers vaak gedeeltelijk thuiswerken. Met de video die we hebben gemaakt spelen we hierop in. Mensen herkennen wat we laten zien. Door de voordelen van het openbaar vervoer te benoemen, willen we ervoor zorgen dat mensen, op de dagen dat ze wel naar kantoor gaan, de bus of trein pakken. Het nieuwe, flexibele abonnement is daar een ideale oplossing voor.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
- Marketeer Kya de Booij over Jack Daniel's nieuwe Studio Jacket
Laatste Nieuws
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

