Douglas Voeten: 'Je verlaat de zaal met tenminste één manier waarop je morgen AI gaat toepassen'

Douglas Voeten: 'Je verlaat de zaal met tenminste één manier waarop je morgen AI gaat toepassen'
  • Content
  • 11 mei 2023 @ 11:45
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AIEvenementMarketing

Douglas Voeten is founder en Head of Global Marketing & Ecommerce bij Perfect Dubs. Met zijn sessie ‘AI en Marketing: a match made in heaven’ sluit hij het Branded Content Event editie 2023 aanstaande dinsdag 16 mei af.

Douglas Voeten is een marketingexpert met meer dan vijftien jaar ervaring. Hij krijgt een kick van nieuwe dingen proberen. Of het nu gaat om het bouwen van de eerste mobile friendly campagne van ING, het uitzenden van de Oscars via een mobiele app van Veronica Magazine of het gebruiken van deepfake technologie voor leadgeneratie bij Atradius Collections. Hij probeert door de combinatie van technologie en creativiteit succesvolle marketingconcepten te ontwikkelen. Zijn bedrijf Perfect Dubs gebruikt AI om tv-commercials onzichtbaar na te synchroniseren. Hiermee kunnen multinationals en bureaus één commercial in meerdere landen gebruiken zonder de ervaring van de consument te verstoren met slechte nasynchronisatie.

BRANDED CONTENT EVENT 2023 AI: 'You can’t stop the waves, but you can learn to surf'

Voeten: ‘AI is here to stay, leer nu wat je er allemaal mee kunt zodat je voor de golf uit kunt paddelen. In mijn presentatie ga ik in razend tempo door een reeks inspirerende en praktische toepassingen van AI in marketing. Van het creëren van synthetische video’s (deepfakes) tot het animeren van een tekening in enkele minuten. Je verlaat de zaal met tenminste één manier waarop je morgen AI gaat toepassen.’

B R A N D E D  C O N T E N T  E V E N T  2 0 2 3
Create the Content Connection
Dinsdag 16 mei, 2023
DeFabrique, Utrecht
Reserveer hier uw ticket
Meer informatie via brandedcontentevent.nl

Lees ook: Thema Branded Content Event 2023 is Create the Content Connection
Lees ook: Van Bommel van Unravel Research: Branded Content wordt een volwassen advertentievorm
Lees ook: Keynote Van den Bergh en zijn genuanceerde kijk op de nieuwe consument in Nederland
Lees ook: Rick van Dorst: 'Ik geloof niet in platte productadvertenties met Canon als afzender'
Lees ook: Hatice van Leeuwen van MHX: 'Er zal altijd een mix nodig zijn van advertising en branded content'
Lees ook: Frank de Wit van Team5pm: 'Om de juiste keuzes te maken, is een goed onderbouwde videostrategie fundamenteel'
Lees ook: Roy Boere van Wavemaker: 'Met branded content kom je op een heel andere manier bij de consument binnen'

Lees ook: Bram de Leeuw van &C Media: 'Met het toevoegen van een onderscheidende entertainmentlaag maak je als merk het verschil'
Lees ook: 
Gijs Peetsold van Ad Alliance: 'Goede sponsorfit is meest bepalend voor succes branded content'

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken